
Klarna som betalløsning er grusomt! Ha ett Vipps alternativ direkte. Må jo inn med bankid og klikke gjennom klarna sitt grusomme opplegg. For så å måtte inn med telefonnummer før jeg kan velge vipps. Dette alene gjør at jeg velger andre butikker.

Alt i alt bra, men Svea-betalløsningen kan de med fordel bytte til noe bedre. Irriterende at jeg må inn med navn og adresse selv om jeg er innlogget Bikeshop. Her kunne det vært direkte link til f.eks. Vipps når jeg likevel velger Vipps etter å ha oppgitt dette til Svea.

Irriterende at man kun får valget "Levering til leverandørens nærmeste hentested". Ikke vet jeg hvilken leverandør det er eller hvor jeg må hente pakken.