
Kjøpte en PC på outlet som var beskrevet som "Som ny". Det første jeg ser er burn-in/innbrenning på OLED panelet. Kontakter Elkjøp på mail, men de nekter å svare. Kundeservice sa det tok 1-2 dager på å få svar på mail..
Var innom XXL Strømmen for å hente noen varer jeg hadde bestilt på nett. Får beskjed om at varene allerede hadde vært utlevert. Selgeren som hjelper meg begynner å betjene andre kunder og glemmer meg. Jeg ble stående og vente på at han skulle hjelpe andre kunder. Selger ber meg ta kontakt med kundeservice på nett siden de ikke kunne hjelpe, Var i kontakt med chatten til XXL, de avslutter raskt med å si at de skal skrive til meg på epost. Har ikke hørt et pip fra dem eller fått epostbekreftelse på at sak er opprettet.

Power Jessheim var en eneste butikken som hadde varen jeg trengte på lager. Jeg reserverer to stk med click and collect. Betaler på nett, og får senere bekreftelse at de kun har en på lager, så den andre blir kansellert. Siden Power Jessheim ligger et stykke unna med bil, så tar jeg kontakt med Power på chatten, og de kan bekrefte at varen er reservert og jeg kan hente den i kassen. Tar turen bort, og selvfølgelig er ikke varen der, og mannen bak kassen klarer ikke å spore den opp. Så jeg må kjøre tomhendt tilbake. Takk for at dere kaster bort tiden min. Hvis dere ikke tar refundert pengene, så kan dere beholde dem og slette kontoen min. Orker ikke dette tullet igjen