Enkel og kjapp prosess helt fra søk til betaling! Eneste de kunne gjort for å få det enda enklere er om de også støttet Vipps som betaling, men det er ikke nok til å trekke for.
Styr unna, netgear driter i å støtte denne ruteren med ny programvare og den versjonen som er tilgjengelig er ustabil og kræsjer av og til. Tregt brukergrensesnitt. Angrer på at jeg kjøpte den. Får 1 stjerne i stedet for 0 fordi den har bedre dekning enn Get og Telenor sine rutere
Var suverene på pris, ytelse og pålitelighet/kr for noen år sien - *men*: Det siste året virker det som at Toshiba har gitt opp alt av kvalitetskontroll eller latt være å pakke dem skikkelig. Nå har jeg hatt mellom 5 og 10 (husker ikke nøyaktig) runder med retur på disker som var døde ved mottak - enten hadde de lese-/skrivefeil eller så dukket de ikke opp i det hele tatt. For et par år siden ville jeg gitt dem 10 stjerner og varmeste anbefaling, men nå anbefaler jeg dessverre alle om å holde seg langt unna selv om de er suverent billigst... :(
Har nå hatt en sak med support gående siden jul(!); jeg sendte inn klokka mi til reparasjon 19. desember, 30. januar fikk jeg beskjed om at den hadde gått ut og ikke kunne erstattes men at jeg kunne velge nytt produkt eller pengene tilbake. Greit nok, jeg valgte pengene tilbake da de ikke hadde den modellen jeg ville ha. Det skulle vise seg å ikke bli så lett som jeg trodde... Etter to purringer fikk jeg svar den 26. mars (!), altså nærmere to måneder senere der de spurte om kontonummer for refusjon - jeg svarte med en gang og tenkte at endelig var det over. Men nei, har ikke hørt et kvekk siden! 4 purringer har jeg sendt etter dette, senest i dag. Nå blir det forbrukerrådet neste, skal aldri ha noe å gjøre med NetOnNet igjen - ikke om de så er flere tusen billigere enn neste butikk på listen...