Prisjakt

eXopto

Ble med 2017-12-27
1
Bidrag
0
Nyttige stemmer
Ai Eyewear
Utmerket
(75)
e
eXopto
1 anmeldelse
Dårligen måned siden

Det har nå gått 2 uker siden jeg bestilte, og fremdeles ikke fått noen kontaktlinser. Har bestilt før uten problemer. Da gikk det på noen dager. Leste at andre hadde hatt problemer med leveringstid, men tenkte at de sikkert var uheldig. Så, da er spørsmålet, var jeg uheldig eller var det systemfeil? Om jeg må satse på hell når jeg bestiller er sannsynligheten mindre for at jeg gjør det igjen.