
(75)
Eneste feilen er at dere bruker PostNord..
Det har nå gått 2 uker siden jeg bestilte, og fremdeles ikke fått noen kontaktlinser. Har bestilt før uten problemer. Da gikk det på noen dager. Leste at andre hadde hatt problemer med leveringstid, men tenkte at de sikkert var uheldig. Så, da er spørsmålet, var jeg uheldig eller var det systemfeil? Om jeg må satse på hell når jeg bestiller er sannsynligheten mindre for at jeg gjør det igjen.
Helt ok, stort sett som vanlig netthandel. Best pris på min Hylogel bestilling:)
Sender mailer og maser om å få tilbakemelding, varene er enda ikke mottatt. 0 stjerner for innpåslitenhet
Meget rask levering på linser, herlig!
Rask levering og gode priser!😊
Topp utvalg. Enkel bestilling og flott levering. Anbefales
Mye mas og eposter både fra Ai og Klarna. Jeg vil bare handle ting, ikke få nye brevvenner. Ellers en ok opplevelse.
Tittel: Skuffende håndtering av reklamasjon Jeg opplevde at flere kontaktlinser gikk i oppløsning ved normal håndtering, og to ganger løste en linse seg opp på øyet etter innsetting. Dette var ubehagelig og tok tid å få fjernet. Jeg tok kontakt med kundeservice og opplevde først at saken skulle ryddes opp i. I etterkant ble den imidlertid redusert til å gjelde et begrenset antall linser, og jeg måtte selv følge opp videre gjennom butikk for å få en eventuell reklamasjon vurdert. Jeg forstår at prosesser må følges, men når det gjelder produkter som brukes direkte på øyet, forventer jeg en mer proaktiv og helhetlig håndtering. Har nå valgt å bytte leverandør.
Alltid hurtig levering.

Prisene vises i NOK på butikkens side.
Tilbud telefonstøtte. Se butikkens hjemmeside for ytterligere informasjon.
www.aieyewear.noFullstendig firmanavn: SYNSAM GROUP NORWAY AS
Organisasjonsnummer: 994496093