MFosse90

Ble med 2015-09-01
3
Bidrag
1
Nyttige stemmer
Elutstyr
M
MFosse90
3 anmeldelser
DårligEndret 7 år siden

VÆR OBS! De kan godt være at elutstyr reklamerer med "på lager" selv om de ikke har fått varene fra leverandør. Opplevde nylig å bli låvet en vare innen ukeslutt - godt innafor 3-virkedager, men endte opp med å motta den først på mandagen, altså 3 dager for sent! De svarte raskt på mail når eg kontaktet dem, så de skal ha for det - men at de slurver med forsendelser og ikke står for alt de sier - det skal du vite! Får knapt godkjent av meg!

Gamezone
Utmerket
(50)
M
MFosse90
3 anmeldelser
UtmerketEndret 7 år siden

Bestiller alle mine spill, spillutstyr, gadgets fra Gamezone.no. Alltid rask levering (1-2 dager FØR release datoer) og alltid kjappe svar om det skulle være noen ekstra spørsmål til deres kundeservice! Gir dem 9/10 - pga prisene kan være litt over de billigste... Men alt-i-alt den beste spillbutikken på nett!

Elkjøp
OK
(500+)
M
MFosse90
3 anmeldelser
ForferdeligEndret 7 år siden

Hei Elkjøp​ - kan dere komme og vaske klærne våre?! Den 10/8 2015 bestilte vi en vaskemaskin tørketrommel av dere i nettbutikken deres - som i utgangspunktet skulle leveres til oss 18/8. Datoen nærmet seg og vi ble kontaktet og opplyst om at dere ikke kunne levere varene til avtalt tid, så greit nok - vi utsetter det til mandag 24/8, det skal vi klare... På dette tidspunktet fikk vi ingen beklagelse eller "takk for at du venter" - kun et "OK, da er deres nye leveringsdato 24/8".... Det ble avtalt at leveringen skulle skje mellom kl 17-20, ettersom vi ikke er hjemme på dagtid pga jobb. Her var dere veldig samarbeidsvillige - og tidspunktet ble avtalt og vi ble forsikret om at dette ble videreformidlet til deres utleveringsansvarlige. Tiden nærmet seg 24/8 og så dere ringer oss igjen. "Hei, dessverre kan vi ikke levere varene til avtalt tid, men 27/8 kan vi nok levere, passer dette for dere?" -mvh elkjøp kundeservice. Nå begynte vi å ane ugler i mosen, så vi avtalte et nytt tidspunkt, noe som vi satte til 31/8 - bare for å være på den sikre siden! Nok en gang fikk vi bekreftet at varene skulle leveres mandag 31/8 (altså to uker etter første leveringsdato) mellom kl 17-20. Det ble bekreftet opptil flere ganger fra dere at levering mellom kl 17-20 skulle dere videreformidles til deres utleveringsansvarlige (naive som vi er - trodde vi på dere denne gang også)... Til informasjon Elkjøp, så var 31/8-2015 igår, dere dukket ikke opp mellom 17-20 som avtalt! Dere presterte derimot å ringe oss i tolv-tiden for å fortelle av varene var klare til levering... I denne samtalen ble det (igjen) klarert at varene skulle leveres etter kl 17... Så når eg senere denne dagen får beskjed om at dere jammen meg har prestert å skrive et notis, et notis som sier at "... kl 15:33 var vi (utleveringsansvarlige) hos dere, men der var ingen hjemme på "utleveringstidspunktet" og derfor ikke mulig å levere varene", så er det beklageligvis på dette at tidspunktet tålmodigheten min ryker, forbanna kronidioter! Kan dere vennligst lære dere klokken, lære dere og kommunisere med deres samarbeidspartnere og ikke minst lære dere kundebehandling?!?! - Vi står fortsatt uten varene som vi allerede har betalt for! Nå ønsker eg veldig gjerne at dere enten kommer og vasker klærne våre eller at dere levere ut varene våre til rett tidspunkt, og det helst med en klekkelig kompensasjon for alt rotet dere har stelt istand... Mvh frustrert mann i skitne klær...