Prisjakt

jan_mikkelrud

Ble med 2026-06-25
1
Bidrag
0
Nyttige stemmer
Power
Utmerket
(500+)
j
jan_mikkelrud
1 anmeldelse
Forferdelig3 timer siden

Etter produktet er kjøpt så gir de blaffen.Service skranken dems tar lang tid hvis du må dit,lagt igjen ca 2 arbeidsdager for å komme igang. Siste var at selger lovet oppfølging noe han ikke har gjort. Gjelder avd. Vestby