Etter produktet er kjøpt så gir de blaffen.Service skranken dems tar lang tid hvis du må dit,lagt igjen ca 2 arbeidsdager for å komme igang. Siste var at selger lovet oppfølging noe han ikke har gjort. Gjelder avd. Vestby