Prisjakt

mohib2302

Ble med 2026-06-23
1
Bidrag
0
Nyttige stemmer
Elkjøp
Utmerket
(500+)
m
mohib2302
1 anmeldelse
Forferdelig7 timer siden

Jeg er ekstremt misfornøyd med måten Elkjøp har behandlet meg som kunde. Min HP Envy x360 (10 000 kr) var inne til reparasjon hos Elkjøp i januar – de byttet hele toppdekselet pga. tastaturfeil. Kort tid etterpå løsner hengslene som holder skjermen fast. Ikke på grunn av noe jeg har gjort – PC-en har blitt behandlet forsiktig. Når jeg sender den inn til reklamasjon, svarer verkstedet med et kostnadsoverslag på 7 500 KRONER. For en feil som høyst sannsynlig skyldes deres egen reparasjon noen måneder tidligere. Jeg kontakter kundeservice for å forklare dette. De vil ikke gjøre noe. Ingen forståelse, ingen vilje til å undersøke saken nærmere. Dette er ikke god nok kundebehandling – dette er direkte dårlig forretningsskikk. Jeg kommer til å klage videre til Forbrukertilsynet og Forbrukerrådet, og jeg oppfordrer alle i samme situasjon til å gjøre det samme. Elkjøp har mistet meg som kunde for godt.