Fikk levert et Honda EU22i aggregat. Det var rimelig kjapp levering. Fikk hentet aggregat og fikk ordnet olje. Fylte på olje og bensin. Drog i snora et drag så startet aggregatet . Kan anbefale Industrivarer.no