Dårlig kundeservice Sender feil varer Sender varer uten emballasje Og gjør plutselig om på leveringsdato uten å varsle deg. De små kronene man kan spare her er ikke verdt det. I tillegg til hvis det blir feil på produktet, hva skjer da?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍