Prisjakt

Tarjei S. Hodneland

Ble med 2024-11-25
1
Bidrag
0
Nyttige stemmer
Power
Utmerket
(500+)
T
Forferdelig5 måneder siden

Amatørmessig kundebehandling! Hvordan kan det være mulig at dere skal slippe unna med misvisende informasjon gang på gang? Jeg bestilte meg ett minnekort hos dere med utlevering i butikk. Dette ble bestilt 30.Desember 2024. På produktsiden stod det klart og tydelig at leveringstid var 3-5 dager. I ordrebekreftelsen kom første overraskelsen. Der stod det nemlig at minnekortet var "forventet 17. Januar". Jaja, tenkte jeg, jeg trenger det ikke før noen dager etter dette uansett... 15. Januar tikker det inn en ny mail fra dere... "Beklager din ordre har blitt forsinket".. FLOTT! Denne gangen hadde dere trillet terningen og gjettet dere frem til 30. Januar som ny dato. 30. Januar kommer og INGEN TING SKJER! Ikke hører jeg noe fra dere, ikke får jeg svar hos deres "flotte" chat-bot, Messenger chatten deres er ingen svar på og når jeg ringer butikken for å høre blir jeg henvist til "Kundeservice" på nettsiden deres (altså chat-boten som virker som har EN oppgave, å selge deg ting du ikke ønsker/trenger). Jeg gir opp og tenker jeg får finne meg ett telefonnummer til litt høyere i systemet dagen etter, men hvem er det da som kommer meg i forkjøpet? Joda. FANTASTISKE POWER! ENDA en mail om "forsinkelse". Ingen forklaring på hvorfor leveransen blir forsinket gang på gang. Neida, bare en auto-generert mail om at ordren har blitt forsinket IGJEN! Denne gangen ble datoen satt til 12. Februar. FLOTT! Power har en drøm om at ordren min skal komme ikke mindre enn 5 uker forsinket. Det kan jo ikke være så fælt... Men neida.. 8.Februar tikker det NOK EN GANG inn en av disse personlige epostene om forsinket ordre. Og når er ordren forventet å komme denne gangen? Vel, Power er i det gavmilde hjørnet og klinker til med 4 uker utsettelse. DET var gavmildt av dere. Tenk det. jeg fikk 4 gratis uker.... Ny dato er nå 12. Mars. Ikke ett ord fra dere om at butikken som jeg hadde satt som utleveringssted hadde fått inn tilsvarende minnekort (annen produsent, samme kapasitet, samme lese/skrivehastighet, samme pris). Hvorfor følger dere ikke opp kundene deres bedre når det blir slik som dette? Jeg skjønner at leveranser kan bli forsinket, men når en ordre blir over to måneder forsinket (og den hadde sikkert blitt enda mer også... hadde nok fått enda en "forsinket"-epost når 12. mars nærmet seg) så må vi kunne forvente at dere tar kontakt med en mulig løsning (som det tilsvarende kortet som FAKTISK ER I BUTIKK! Dette er så ufattelig dårlig kundebehandling at jeg må få lov til å fraråde ALLE å bestille noe som helst på nettsidene til Power som de IKKE har fysisk i butikken du måtte ønske å hente produktet på. Det hjelper TYDELIGVIS ikke at det står at det er på nettlager og at det tar 3-5 dager å frakte produktet fra nettlager og til butikk... Jeg har vært fast kunde hos dere i alle år (siden dere het Expert), men det ser ut som det eventyret er slutt. Dere kommer ikke til å få en krone til av mine penger med en slik elendig kundebehandling. Heldigvis har jeg ett HAV av alternativer her som jeg bor, så det blir ikke noe problem å finne det jeg trenger andre steder