Her bestilte jeg en trampoline, fikk opplyst frakt på kr 499,- og selve trampolinen med mva. Synes det var merkelig at jeg ikke fikk kvittering på kjøpet og kunne ikke logge meg inn på nettsiden for å se kjøpet i ettertid. Kort tid etter kjøpet mottok jeg en SMS om kredittsjekk, en stund senere mottok jeg beskjed at varen er sendt. Deretter fikk jeg en faktura fra Svea at frakten plutselig er på kr 999 og ikke kr 499,- som sto da jeg fullførte kjøpet. Har aldri opplevd en leverandør som oppgir feilaktig pris ved kjøpet og endrer det i ettertid og påstår at de har sendt en kvittering på endret fraktkostnad hvor jeg da har anledning til å kansellere kjøpet om jeg ikke er enig i fraktprisen
Klaget på produkt og fikk aldri hjelp, nå svarer ikke kundeservicen lengre og en såkalt "Jan" fra Jollyroom ba meg referere til hans navn via Trustpilot, men det utgjorde ingen ting. Dersom man reklamerer på produkt hos de er det ingen hjelp å få.