
Handlet på Power Haugesund 1. mars, dagen etter min bursdag. Fikk de varene jeg skulle ha. Men hun bak kassen gav meg meget dårlig kundeservice og kunne også bare glemme bursdagsbonusen, da jeg ikke hadde med meg e-posten, selv om det lå inne i systemet. Føler meg ikke ønsket lenger i den butikken, der jeg har vært stamkunde i flere år.