Prisjakt

Chrops

Ble med 2014-05-30
2
Bidrag
0
Nyttige stemmer
E-Wheels
OK
(500+)
C
Chrops
2 anmeldelser
ForferdeligEndret 14 dager siden

Styr unna E-wheels! Horribel og nedlatende kundeservice, og de følger ikke norsk lov ved reklamasjonsfeil på produktene sine. Min Momas Jason-elsykkel kjøpt herfra har vært inne på verksted tre ganger for samme garantifeil. E-Wheels og deres kundeservice forholder seg ikke til forbrukerkjøpsloven, og nekter omlevering/heving av kjøp selv etter bekreftelse fra Forbrukerrådet om at de ikke følger lovverket. Da jeg fikk sykkelen returnert fra E-wheels sitt verksted i Fiskum etter tredje reparasjonsforsøk, fikk jeg tilbake en sykkel som ikke var godt nok pakket inn, og det var derfor riper og skader på sykkelen, og et girsystemet som var ødelagt. E-Wheels nekter å gjøre opp for seg og "tilbyr" meg 400kr som plaster på såret, og at jeg kan gå til lokalt verksted for å få reparert sykkelen der, men at jeg selv må legge ut og de tilbakebetaler maks 1000kr for reparasjon. Forøvrig opererer E-Wheels med falske salg (som du selv kan se her på prisjakt) hvor de annenhver måned skrur opp prisen, for så å senke prisen igjen neste måned og ha "megasalg".

Momas Jason+ Trekking (Electric)
Full Star 1
1
(1)
14 990 ,-
C
Chrops
2 anmeldelser
Full Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
14 dager siden

Styr unna E-wheels og denne sykkelen! Horribel og nedlatende kundeservice, og de følger ikke norsk lov ved reklamasjonsfeil på produktene sine. Min Momas Jason-elsykkel kjøpt herfra har vært inne på verksted tre ganger for samme garantifeil. Pedalen på sykkelen knakk og falt av to ganger, girsystemet hopper og lugger, styret knirker som en rusten gammel port, frontlykta kom ødelagt rett fra butikk. På tre reparasjonsforsøk har de ikke klart å reparere sykkelen, og den har fortsatt samme feil og mangel. E-Wheels og deres kundeservice forholder seg ikke til forbrukerkjøpsloven, og nekter omlevering/heving av kjøp selv etter bekreftelse fra Forbrukerrådet om at de ikke følger lovverket. Da jeg fikk sykkelen returnert fra E-wheels sitt verksted i Fiskum etter tredje reparasjonsforsøk, fikk jeg tilbake en sykkel som ikke var godt nok pakket inn under transport, og det var derfor riper og skader på sykkelen, og et girsystemet som var ødelagt. E-Wheels nekter å gjøre opp for seg og "tilbyr" meg 400kr som plaster på såret, og at jeg kan gå til lokalt verksted for å få reparert sykkelen der. Men at jeg selv må legge ut kostnadene og de tilbakebetaler maks 1000kr for reparasjon. Forøvrig opererer E-Wheels med falske salg (som du selv kan se her på prisjakt) hvor de annenhver måned skrur opp prisen, for så å senke prisen igjen neste måned og ha "megasalg".