Elendig kundeservice og uakseptabel behandling av reklamasjon Jeg har hatt en svært frustrerende opplevelse med CDONs kundeservice. Etter å ha reklamert på et produkt i november 2024, fulgte jeg alle instruksjoner og leverte varen til en godkjent servicepartner – en kostnad jeg måtte dekke selv. Senere ble jeg bedt om å sende produktet videre til deres egen teknikkavdeling. Til tross for dette har jeg fortsatt ikke mottatt refusjonen jeg har krav på, verken for produktet eller kostnaden ved å levere det til servicepartneren. I tillegg nekter CDON å returnere eller erstatte etuiet som ble sendt sammen med produktet. CDON har sluttet å svare på mine e-poster, til tross for gjentatte purringer. Saken har nå dratt ut i over fire måneder, og jeg blir fortsatt møtt med stillhet. Dette er uforsvarlig kundebehandling og vitner om en total mangel på respekt for forbrukernes rettigheter. Jeg advarer andre mot å handle hos CDON. Hvis du får problemer med et kjøp, bør du være forberedt på lang ventetid, dårlig oppfølging og en kamp for å få tilbake pengene dine. Jeg tar nå saken videre til Forbrukertilsynet. Styr unna!