Prisjakt

Hestnes

Ble med 2013-04-11
3
Bidrag
2
Nyttige stemmer
Luxplus ApS
Dårlig
(90)
H
Hestnes
3 anmeldelser
Forferdelig3 år siden

Pakken ble aldri levert. Fikk beskjed av helthjem om at den var på dørmatten, men ingenting der.

Nordic Nest
Utmerket
(145)
H
Hestnes
3 anmeldelser
Forferdelig3 år siden

Dessverre ble handleopplevelsen ødelagt av en katastrofalt dårlig levering av Postnord. De kom ikke til avtalt tid, og var ekstremt vanskelige å kommunisere med. Litt urettferdig mot Nordic Nest kanskje, men som kunde tenker man på totalopplevelsen. Kanskje på tide å vurdere en annen leveranse-partner...

Power
Bra
(500+)
H
Hestnes
3 anmeldelser
Forferdelig3 år siden

Jeg skriver sjelden vurderinger av netthandel, fordi det stort sett fungerer bra. Men min erfaring med Power var så dårlig at jeg ønsker å dele det. Kort fortalt: Bestilte vaskemaskin & tørketrommel 19. juni. Skulle flytte, og behøvde disse produktene. Power opplyste om at begge var lagerførte. Leveranse skulle skje 30. juni. Får automatisert e-post om at leveransen er forsinket, så må velge ny dato. Dette skjer gang på gang, og det blir mye ekstrajobb med å booke om montør. Etter å ha ventet 4 uker blir vi lei, og begynner å kontakte Powers kundeservice. Vi er på tråden med dem daglig i ca. 10 dager før de klarer å løse problemet. Det tok ca. 15-20 minutter hver gang å komme gjennom til kundeservice. Vi snakket med ca. 10 ulike kundebehandlere, hvor ingen av dem virket å ta tak i problemet, men bare var ivrige etter å avslutte samtalen. Deres standardsvar er "la oss se på det og komme tilbake til deg", men så gjør de aldri det. Produktene ble levert separat 4. og 6. august, og jeg måtte betale for frakt to ganger. Dette var en ordre på over 50,000... Tilsammen 5 uker forsinket, for noe som skulle være lagerført. Og vi brukte trolig 4-5 timer på telefonen med Powers "kundeservice". Pluss betalte dobbel frakt. Utrolig skuffende kjøpsopplevelse.