Prisjakt

Flakken

Ble med 2023-11-26
3
Bidrag
1
Nyttige stemmer
Power
Utmerket
(500+)
F
Flakken
3 anmeldelser
Braett år siden

Hele vitsen med å handle i butikk fremfor på nett er at personalet har produktkunnskap og vilje til å veilede. Etter en lang periode med for lite personale i butikken har dette blitt mye bedre.

Megaflis
Utmerket
(500+)
F
Flakken
3 anmeldelser
Utmerket2 år siden

Alltid fornøyd her. Har byttet varer et par ganger uten spørsmål og mas. Av og til veldig mange kunder her og da må man bare forvente litt ventetid. Stor produktkunnskap.

Nordic LED
Dårlig
(13)
F
Flakken
3 anmeldelser
Forferdelig2 år siden

Utrolig useriøse! Lover dimbare paneler uten å nevne at man må kjøpe en dyr dimmer i tillegg! Selger så en dimmer de påstår passer, til en høy pris. Når denne ikke passer finner de på nye argumenter for at varene ikke kan returneres! Rett og slett et møkkafirma du skal sky sompesten! 100% useriøse og frekke i tillegg.