
Leveringstidspunkt ble endret fra dag til dag, hele tre dager. Sporingen fungerte dårlig, det sto "pakken ikke mottatt" mange dager etter at den hadde kommet frem. Pakken ble dessuten levert på et sted lenger unna enn hva som var valgt som leveringssted. Men Onkyoen er bra, da.