Med mindre du vet at denne TVen er perfekt for deg, er det bedre å kjøpe en dyrere Sony, eller et annet merke Har ikke Android TV som de andre Sony-modellene, og det blir dermed veldig begrenset med apper og ingen Chromecast-støtte
Bestilte to SSDer som jeg etter to uker fikk vite at hadde gått ut av sortimentet til. De ringte opp og lurte på om jeg ville ha et alternativ. Dette svarte jeg ja til på chat senere, men har ikke fått noen oppdatering eller sendingsbekreftelse etter to nye uker. Er nå utilgjengelig på telefon og chat. Er generelt trege med å sende ordre når jeg handler hos dem Tidligere anmeldelse: Bestilte en iPad ved midnattssalget, men den ble ikke sendt i løpet av fredagen, selv om Elkjøp selv sier at ordre lagt inn før kl 15.00 skal sendes samme dag. Det er alt for dårlig, spesielt når de lagde en stor ting ut av at de startet salget kl 00.00. Kjøpte derfra fra en annen butikk i stedet. Når jeg så skulle avbestille over telefon fikk jeg beskjed av at iPaden var lagt av, og at det dermed ikke gikk an å avbestille. Ut fra Elkjøps egen nettside gjøres dette for å få så korte transporttider som mulig, men det passer dårlig med at kundeservice sa den ville bli sendt på mandag-tirsdag, eller torsdag som stod i selve systemet. Nå må jeg betale unødvendig for frakten fordi Elkjøp ikke har orden i sakene sine...
Bestilte en Apple Watch og pulsbelte for 1.5 måned siden, men fordi de ikke er på lager samtidig blir ingenting sendt. Nå er Apple Watchen først forventet inn om en måned Andre butikker som Amazon skjønner at de må sende hver for seg i slike tilfeller Positivt at de har Facebook chat som svarer på søndager!
Lar deg ikke avbestille varer selv, interfacet gjør det lett å bestille til feil adresse. Sender heller ikke varsel om at bestilte varer er klare for henting i butikken, eller at de har blitt sendt fra lager
Treg på kunderservice, har fortsatt ikke svart på over en uke etter at jeg kontaktet dem om feilaktig momskrav fra Posten. Kundeservice per telefon hadde ikke hatt tilgang til epost-systemene på flere timer når jeg ringte for å purre. De hadde tidligere bekreftet at de var del av VOEC-ordningen, men papirarbeidet må ha vært feil
Apple Watch er elendig på musikk og podcasts, fordi den er upålitelig på synkronisering slik at du ofte ikke har noe å høre på når du skal løpe Skjønner ikke hvordan dette er mulig fra de som lagde iPod, den har til og med 32 GB med lagring som ikke blir brukt til noe
Apple Watch er elendig på musikk og podcasts, fordi den er upålitelig på synkronisering slik at du ofte ikke har noe å høre på når du skal løpe Skjønner ikke hvordan dette er mulig fra de som lagde iPod, den har til og med 32 GB med lagring som ikke blir brukt til noe
Helt OK. Er ikke den beste ergonomien, glir ut igjen fra ørene, og kan bli litt vonde å ha i ørene over lang tid. Ringer iPhonen og man tar proppene i er det ikke alltid de blir koblet opp, så ikke så sømløst det blir reklamert med Brukte siste generasjons Apple in-ear headphones som var perfekte for meg med liten ørepropp størrelse. AirPods Pro glir ut når jeg snakker med størrelse small, med størrelse medium skjer det bittelitt, men er også mer ubehaglig å ha på seg Støykanselleringen er bedre enn Bose QC25 på fly
Fungerer helt fint i en Apple MBP 13" 2015 med adapter
Funket fint på en Elko 400 GLI-dimmer som egentlig ikke støtter LED, styrer 3 stk Av en eller annen grunn er den energiklasse A++ (3.8W), 345 lumen, og har CRI på 90, selv om SKU sier at den har specs som her på prisjakt. Mulig Philips foretar en stille oppgradering av specs