
Selve bestillingen gikk fint, og to av tre varer ble levert raskt. Den siste forsendelsen har derimot stått uten sporingsoppdateringer i over tre uker. Jeg har kontaktet kundeservice to ganger, men har fortsatt ikke mottatt noe svar. Det som trekker ned er den manglende oppfølgingen når noe går galt. Jeg håper saken løser seg, men per i dag er jeg ikke fornøyd med oppfølgingen.