Prisjakt

frank_b_granli

Ble med 2026-06-24
1
Bidrag
0
Nyttige stemmer
Proshop.no
Utmerket
(500+)
f
frank_b_granli
1 anmeldelse
Dårlig2 dager siden

Selve nettbutikken er ok. Det tok svært lang tid før pakken ble hentet hos Proshop, og PostNord lot den ligge på Hamar i enda en uke i tillegg. Derfor dårlig kjøpsopplevelse.