Reklamerte på en Swix-bukse med defekt glidelås 11. mai. Fikk beskjed om at saken skulle tas opp med Swix, og senere at det skulle purres. Etter flere purringer og over en måned uten avklaring kontaktet jeg Swix selv. De opplyste at de ikke hadde mottatt noen reklamasjon fra forhandleren. Samtidig løste Swix saken umiddelbart. Jeg er svært skuffet over manglende oppfølging, lange svartider og informasjonen jeg fikk underveis.