
Helt håpløst! Posten klarte å sende pakken feil, de sender den i retur til Jernia. Jeg prøver i 5 virkedager å få fatt i Jernia, telefon, chat og mail er forsøkt. Så blir jeg refundert, men bare for varen uten frakt… Jeg har altså betalt frakt på en vare jeg ikke har fått. Sendte 3. mail i ett trøstesløst forsøk på å nå Jernia. Blir ikke handling her igjen. Dette er nemlig et uke første gangen de roter, men det blir for meg den siste.