
Egentlig er dårlig gjort å gi KaffeBox en dårlig anmerkning her. Jeg har vært en svært godt fornøyd kunde i mange år. Kaffen er god og KaffeBox har gode priser i BrewShop. Så til grunn for denne dårlige tilbakemeldingen: Når jeg ikke får pakken min med en del kaffe lagingsremedier på 3 forsøket fra Instbox må jeg si ifra på en eller annen måte. Det er bare ikke godt nok. Jeg velger en god leverandør fordi jeg forventer kvalitet i alle ledd. Da er det fryktelig synd at det er stykke fra KaffeBox til meg som blir problemet. Håper dere tar tak i dette, for det er bare ikke godt nok.