
Helt topp :-) Jeg hadde bestilt feil farge på rammen rundt downlightene i samme bestilling. Kundebehandler ringte meg og spurte om jeg kunne ha gjort en feil, deretter rettet vedkommende feilen. Jeg slapp å få feil varer og kaste bort tid med bytting og sendinger fram og tilbake. Helt topp