Eg hadde lagt inn varsel på Prisjakt.no, på Stihl ms 462 (motorsag). Fredag 31.jan, fekk eg varsel. Eg leita fleire gonger på nettsida, for å sjekke om det var eit dags-, helge-, eller mnd-tilbud. Det sto det ikkje noko om. Eg var opptatt med jobb og familie, så fekk ikkje kjøpt saga denne dagen. På lørdag var prisen skrudd opp igjen. Ved å kontakte mknorth.no, skulda dei på at det var ein prisrobot som hadde justert prisen automatisk. Eg kan forstå, at rabatt kan vera dårleg business. Likevel opplever eg ikkje at det er snakk om noko goodwill eller ynskje om å hjelpe kunden. Sjølv om det var eg som gjorde nettsida merksam på dette, opplever ikkje eg at dei ynskjer å gje meg ein god opplevelse av å handle på nettsida. Erfaring: Dårleg info på nettsida og lite goodwill. Eg opplever ikkje at "kunden har alltid rett", eller eit ynskje om å få eit godt rykte.
Eg hadde lagt inn varsel på Prisjakt.no, på Stihl ms 462 (motorsag). Fredag 31.jan, fekk eg varsel. Eg leita fleire gonger på nettsida, for å sjekke om det var eit dags-, helge-, eller mnd-tilbud. Det sto det ikkje noko om. Eg var opptatt med jobb og familie, så fekk ikkje kjøpt saga denne dagen. På lørdag var prisen skrudd opp igjen. Ved å kontakte Duab.no, nekta dei først for at dei hadde hatt ein slik pris. Dei la skulda på meg, som kunde, at eg hadde sett feil. Etter ei tid, innrømte dei likevel at dei hadde hatt ein slik pris. Erfaring: Dårleg info på nettsida, og dårleg kommunikasjon i ettertid.