Prisjakt

Erik M

Ble med 2024-07-25
1
Bidrag
0
Nyttige stemmer
3DNet
Dårlig
(3)
E
Erik M
1 anmeldelse
Forferdelig5 måneder siden

Jeg bestilte seks ruller filament fra 3dnet.no, men mottok kun tre. Jeg forsøkte først å kontakte dem på e-post uten å få svar. Deretter sendte jeg henvendelser både til info- og support-adressene, fortsatt uten respons. Jeg ringte deretter kundeservice og fikk svar, men ble informert om at de hadde det litt travelt og spurte om de kunne ringe tilbake senere. Dette var greit for meg, men de tok aldri kontakt igjen. Etter et nytt forsøk på telefon forklarte jeg situasjonen på nytt. Da fikk jeg en forklaring om at de hadde hatt problemer med nettbutikken. Jeg påpekte at dette ikke stemmer, da pakkseddelen viser at seks ruller var plukket og pakket. Det indikerer en menneskelig feil, ikke en teknisk feil i nettbutikken. Basert på denne opplevelsen kan jeg ikke anbefale 3dnet.no eller SEM AS. Jeg anbefaler å bestille filament fra mer seriøse og pålitelige nettbutikker.