Tok sjansen på å støtte en av de mindre butikkene ved å handle DJI Flip fra Coolshop. Innenfor deres frist for prisgaranti varslet jeg Coolshop om at jeg hadde funnet samme produkt for noen hundrelapper mindre hos en konkurrent. Coolshop har så omfattende vilkår for at prisgaranti skal være gyldig at de i praksis ikke har prisgaranti. Hadde en dårlig magefølelse da jeg ikke valgte en av de større forhandlerne på markedet, og angrer nå på at jeg ikke lyttet til magefølelsen. Gir to stjerner for at produktet tross alt var pakket inn i originalembalasje da jeg åpnet esken, noe som gjør at jeg ikke gir aller dårligste karakter. Helt konkret hadde DJI Oslo drona på lager for nettbestilling, men Coolshop godkjente ikke denne forhandleren som nettbutikk. Ja…forstå det den som vil… Oppdatering 280425: Fikk mail fra Coolshop kundeservice hvor de beklager at min opplevelse var negativ, men at reglene ikke tillot at jeg kunne benytte prisgaranti denne gangen (svar som forventet). Parallellt med dette, fikk jeg mail fra noen andre fra Coolshop kundeservice, hvor de informerte om at prosessen med tilbakebetaling var satt i gang. Skriver nå denne oppdateringen når jeg ser at kr 375,- har kommet inn på kontoen fra Coolshop. Så jeg har fått pengene mine. Men for et rot…Det ble for mye styr for å få penger tilbake, så jeg tar nok ikke sjansen på å handle hos Coolshop flere ganger, fordi det ikke oppleves trygt nok.