
Eneste grunnen til at ikke det ble dårligste karaktér var at produktet jeg kjøpte var rimeligst hos Apomed. Leveringstiden derimot var elendig sammenliknet med konkurrentene. Ordren ble lagt på en torsdag ettermiddag. Ble ikke håndtert hele arbeidsdagen på fredagen og ikke meldt til transportør før lørdag morgen. Transportør hentet ikke varen før sent onsdag kveld. Når varen først var hentet av transportør gikk det radig unna og da var forsendelsen i postkassen 1,5 døgn etter (fredag morgen). Ingen informasjon om lang behandling- / pakke-tid i forkant. Ihht min opplevelse og forsendelse er oppfordingen: Styr unna om det er tidskritiske produkter (f.eks reseptbelagt medisin) som bestilles herfra.