Det som ble nevnt av tidligere bruker stemmer ikke helt. Samsung har burn in garanti på denne i alle nordiske land, men de har skjult infoen "unødvendig godt". Og det er ikke så åpenbart at den har garanti ved første øyekast. Det eneste stedet det er nevnt er her: Samsung g80sd produktside --> spesifikasjoner --> "se mer" --> "Burn-In cover in warranty Normal bruk av Burn-in dekkes av garantien. (Men det er ikke dekket for kommersiell bruk, eller i tilfelle misbruk og misbruk)"
Eneste bladene som er brukbare for meg, alle andre jeg har prøvd er veldig ubehagelig og "river/lugger". Tror jeg har ganske hard skjeggvekst. Holder ikke i nærheten av 7 ganger som andre har nevnt for meg, men holder omtrent 4 ganger før jeg bytter. Kjenner meg ikke igjen at det er ekstremt lett å få irritert hud, tvert i mot er dette en av få blad det er lettere å unngå det med. Antar resultatet varierer basert på åpen og lukket barberhøvel som brukes (jeg bruker lukket).
Gikk fra Sony WH-1000XM3 til dette. Lyden på dette er mye tydeligere, men litt mindre fokus på bass, hører bedre instrumentene. Etter litt endring på EQ (5 bånd) i Sonos appen så er bassen skrudd litt opp og total opplevelsen er fortsatt bedre. Den største fordelen med dette headsetet er 60 timer batteritid. Jeg synes at 30 timer som de fleste andre konkurrenter har ikke er godt nok og oppstår ofte at headsetet er nesten tomt for strøm på dårlig tidspunkt. I tillegg er det litt lavere priset. Vel verdt årets beste headset i premium klassen lyd og bilde 2022-23.
Mister ofte forbindelsen til Mac Mini M2, blir en veldig "luggete" opplevelse og helt ubrukelig. Måtte gå tilbake til G305.
Rask levering og greie priser, dessverre er Apoteka fryktelig dårlig på kundeservice dersom noe er galt i ettertid. Jeg kjøpte 2 esker med omega 3, den ene var det noe galt med, men siden jeg kjøpte varene for flere måneder siden så kunne de ikke hjelpe meg (til tross for at best før dato ikke var over og jeg nylig hadde åpnet den andre esken). Oppdatering: etter at farmasøyt så på bildene fikk jeg refundert med en gang uten problemer, men første kontakt så nektet Apoteka for å hjelpe. Litt skeptisk på fremtidig henvendelser, men farmasøyten redder apoteka fra en bunn karakter.
Tilbyr kun PostNord (som har horribel kundeservice), totalt unødvendig at man må registrere seg som bruker for å hente pakker på pick up points (Instabox sender pin kode på SMS uten å være bruker). Det meste med Proshop i seg selv er veldig bra (5/5), de har stort utvalg, gode priser, svarer raskt og raske til å håndtere reklamasjoner, men jeg har vanskelig for å gi de en klar anbefaling siden man kun kan bruke PostNord med frakt.