(500+)
"På lager - Kan sendes omgående". 8 dager senere står det at pakken venter ankost fra utlandet i Posten-appen. Bor sentralt på Østlandet, tar vanligvis 1-2 dager å få sendinger med Posten. Intet svar på mail, og telefontiden viste seg å bare være til kl 14, selv om nettsidene tydelig opplyste om telefontid til kl 16. EDIT: Når jeg fikk kontakt på telefon var de veldig behjelpelige, endrer fra 1/5 til 3/5. Det later til at det var en feil i ordresystemet. Vil gi dere en ny sjanse i fremtiden.
Varene, en printer og blekkpatroner kom helt greit. Men dette var varer kjøpt som et utlegg til min arbeidsgiver. Da må man ha en fakturautskrift. På nettsiden er det henvist til en link «pdf utskrift» i ordrehistorikk, som ikke finnes. Chat henviser til Klarna. Der finner jeg heller ingen faktura. Og til sist, to mailer er sendt uten å få svar. Det er ingen kundeservicetelefon heller. Hvis dette er representativt, så gjenspeiler det kansje hordan dere handterer reklamasjoner. Skjer dere!
Rask forsendelse og levering. Absolutt ingenting å utsette. Har ikke testet kundeservice.
Godt utvalgt, konkurransedyktige priser og rask utsendelse av varer.
Handelen gikk knirkefritt, men jeg savner oppdatering på når varen kan forventes å bli sendt og mottatt. Når jeg fikk problemer med at varen var defekt henvendte de meg kun til Philips, som var relativt trege og lite serviceinnstilte.
Enkelt å finne produkter, god pris. Noen dager leveringstid fordi pc kom fra leverandørs lager, men helt greit det.
Stort utvalg og gode priser. Måtte returnere en vare fordi jeg hadde bestilt feil og det ble håndtert veldig bra.
Prisene vises i NOK på butikkens side.
Fullstendig firmanavn: Dustin Norge AS
Organisasjonsnummer: 994158694