Jollyroom
  • Bredt sortiment
  • 365 dagers åpent kjøp
  • Fraktfritt over 1000 kr*
Vinner 2017 - Leker, Barn og Baby
Gjestebruker
Gjestebruker
Forferdelig
8 dager siden

Ekstremt dårlig på å håndtere reklamasjon! Overhode ikke imøtekommende, vanskeliggjør og trenerer prossessen. Styr unna og spar mye frustrasjon. Velg annen nettbutikk!

Svar innen Jollyroom:2022-11-30
Hei, Takk for din anmeldelse! Vi beklager dette på det sterkeste! Det er ikke sånn vi ønsker at våre kunder skal oppleve vår reklamasjonshåntering. Som regel går reklamasjonssaker enkelt og greit hos oss over mail. Vi forsøker å være imøtekommende og foreståelsesfulle. Jeg har ikke nok informasjon til å finne saken din, så jeg vet ikke hva som har skjedd her. Jeg vil gjerne se over saken din! Hvis du ønsker det, så kan du skrive "Prisjakt - Therese" i siste mail med oss, så skal jeg se nærmere på dette. Håper du får en fin onsdag! Mvh Therese, Jollyroom 🌻
Gjestebruker
Gjestebruker
Forferdelig
8 dager siden

Styr unna denne nettbutikken! Veldig uprofesjonell på kundebehandling. Her satses det på at kundene ikke orker å reklamere. Forferdelig dårlig og langtekkelig behandling av reklamasjon på defekt vare etter 1 dags bruk. Etter over 1 mnd med provoserende mail frem og tilbake, med foto og video- dokumentasjon, går de nå motvillig med på å ta varen inn for å sjekke feil... Virker som de totalt mangler system for behandling av reklamasjon, og manglende opplæring av kundeservice- ansatte. Styr unna!

Svar innen Jollyroom:2022-11-30
Hei, Takk for din tilbakemelding! Så trist å lese at du har opplevd dårlig kundebehandling hos oss! Jeg har for lite informasjon til å søke opp saken din, så jeg vet ikke hva som har skjedd her. Vanligvis går reklamasjonshånteringen raskt og bra på mail. Vi trenger underlag i form av bilder og/eller video for å kunne vurdere problemet. Hvis man ikke ønsker å sende det over mail, eller hvis det ikke er mulig å se problemet der, så kan vi ta produktet inn til kontroll på vårt verksted for å undersøke nærmere der. Vi følger Forbrukerkjøpsloven i alt vi gjør, også reklamasjoner. Jeg vil gjerne se over saken din! Så hvis du ønsker det, så kan du skrive "Prisjakt - Therese" i siste mail med oss, så skal jeg se nærmere på dette. Ønsker deg en fin dag! Mvh Therese, Jollyroom 🦋
Dårlig
12 dager siden

Greit å bestille å betale. Men når varen skal fraktes begynner den store ventingen. Det tar flere uker å få varen levert, og jeg hadde håpet det ikke skulle ta så lang tid.

Svar innen Jollyroom:2022-11-28
Hei, Takk for din tilbakemelding! Beklager virkelig for opplevelsen du har hatt med leveringstiden på pakker ifra oss. Normalt skal våre pakker være fremme iløpet av 2-3 hvirkedager. Hvis man opplever at det tar mer tid enn dette, kan det være at pakken har blitt borte i transport. Jeg ønsker svært gjerne og hjelpe deg videre. Kontakt gjerne vår kundeservice og henvis til Prisjakt/Jan, så ordner jeg opp. Beklager igjen! Ønsker deg en fin dag! Mvh Jan/jollyroom.
Gjestebruker
Gjestebruker
Forferdelig
14 dager siden

Unhelpful customer service. Does not care at all about loyal customers! They let don’t care about customer satisfaction as long as they get their 350 kroner fee!

Svar innen Jollyroom:2022-11-24
Hi, Thanks for your review! We are very sorry to hear this! I don't have enough information here to check the case, but it seems like this is regarding the fee for not picking up the parcel in time. The package stays in a PostNord office for 7 days before it's sent back to us, and the customer receives 2 SMSs with information about this. We care a lot about loyal customers and want our customers to be satisfied! If you contact us again and write "Prisjakt- Therese" in the subject, I will have a look at the case and do my best to solve this unfortunate situation! All the best, Therese, Jollyroom 🍁
Gjestebruker
Gjestebruker
Forferdelig
14 dager siden

Dårlig kundeservice!

Svar innen Jollyroom:2022-11-24
Hei, Takk for din anmeldelse. Så trist å lese at du opplever dårlig kundeservice hos oss! Jeg vet ikke hva dette gjelder, så jeg får ikke undersøkt det nærmere. Vi vil gjerne hjelpe deg! Jeg ber deg derfor om å ta kontakt med kundeservice, så vi kan ordne opp i det som har gått galt! Du kan starte opp et ærende her: https://kundservice.jollyroom.se/nb-NO/support/tickets/new. Skriv da i emnet "Prisjaket - Therese", så skal jeg hjelpe deg på best mulig måte! Du kan også ringe kundeservice på telefon 33 50 93 50, så hjelper vi deg. Ønsker deg en fin dag 🌻 Mvh Therese, Jollyroom.
Gjestebruker
Gjestebruker
Forferdelig
18 dager siden

Jeg kjøpte en leke kakebrett. Det manglet skrue og diverse deler som man trengte for å lage den. Kontaktet kundeservice. De brukte 2 uker på å svare og sa saken er løst. Kundeservice er ekstrem elendig og kun lureri.

Svar innen Jollyroom:2022-11-23
Hei, Takk for din tilbakemelding! Vi beklager på det sterkeste både at det mangler deler lekekakebrettet og at du ikke har fått hjelp til å løse det av kundeservice! Her virker det som det har skjedd noe feil fra vår side, for vanligvis får man hjelp og løsning av kundeservice. Jeg får ikke sett på saken din siden jeg ikke har nok informasjon her til å søke den opp. Vi vil veldig gjerne ordne opp i dette, så ber om at du kontakter kundeservice igjen! Hvis du oppretter en ny henvendelse til kundeservice og skriver "Prisjakt - Therese" i emnesraden, så skal jeg hjelpe deg så godt det går! Du oppretter en henvendelse her: https://jollyroom.freshdesk.com/nb-NO/support/tickets/new. Du kan også gjerne ringe kundeservice på telefon 33 50 93 50, så får du hjelp direkte. Ønsker deg en fin dag! Mvh Therese, Jollyroom 🌸
Gjestebruker
Gjestebruker
Forferdelig
19 dager siden

Falsk markedsføring med kunstig lave priser på produkter man ikke får kjøpt selvom lagerstatus sier det er mange på lager. Fått flere forskjellige forklaringer fra noen personer der når man tar kontakt, og plutselig er de tomme på lager. Da fra 10+ på lager til tomt på et øyeblikk.

Svar innen Jollyroom:2022-11-18
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding! Beklager for opplevelsen du har med oss. Hvis varen er på lager og har en pris, så skal man kunne bestille varen til denne prisen. Det kan dessverre forekomme at noen varer står som utsolgt, og en gammel pris henger igjen. Men dette vil bli oppdatert så fort varen er tilbake på lager. Hvis dette ikke er tilfellet her, så ønsker jeg gjerne og se over dette. Vis du ønsker, så kontakt vår kundeservice og henvis til Jan/prisjakt så vil jeg hjelpe deg videre. Ha en fin dag! Mvh Jan, Jollyroom.
Gjestebruker
Gjestebruker
OK
23 dager siden

Fornøyd med varene. Men om man får noe feil, eller skal reklamere på noe, så er det veldig mye greier for å få byttet osv. Dette gjør dere sikkert for at folk ikke skal orke å bruke tid på det. Det syns jeg er dårlig service.

Svar innen Jollyroom:2022-11-18
Hei, Takk for din tilbakemelding! Dette var leit å høre at du har hatt en sånn opplevelse hos oss. Dette er noe vi tar til oss, og ønsker at du skal ha kun gode opplevelser. Jeg kan dessverre ikke se hva saken omhandler, da innlegget ditt er anonymt. Men ta gjerne kontakt med oss på vår kundeservice, så jeg får sett på saken din. Ha en fin dag! Mvh Monica, Jollyroom
2.8OK
91 anmeldelser
(25)
(6)
(14)
(15)
(31)

Om butikken

Jollyroom

Prisene vises i NOK.

Betalingsalternativer

KlarnaMasterCardVisa
  • Avbetaling
  • Direkte betaling
  • Faktura
  • Kortbetaling
  • Betaling via telefonregning
  • Bitcoin
  • Forskuddsbetaling
  • Postoppkrav
  • SMS-betaling

Kundeservice

Butikken kan kontaktes på Norsk.

Tilbud telefonstøtte. Se butikkens hjemmeside for ytterligere informasjon.

www.jollyroom.no

Informasjon om selskapet

Fullstendig firmanavn: JOLLYROOM AS

Organisasjonsnummer: 995738279