
(500+)
Jeg bestilte en lagervare mandag 1. desember. Da den fortsatt ikke var sendt på onsdag, tok jeg kontakt med support, men fikk ikke svar. Jeg valgte derfor å avbestille ordren over telefon på torsdag. Det var litt ventetid, men jeg møtte en hyggelig og effektiv kundebehandler.
Bestillingsbekreftelse 11. november. Fem varer, hvorav to på lager, to på fjernlager med maks 8 dagers levering, og én vare ikke på lager med ukjent leveringsdato. I dag er det 4. desember, og jeg har ikke hørt et pip fra Proshop, og de har ikke sendt en eneste vare.
Jeg kjøpte et spill som skullle være en julegave, men dere sendte meg USA versjon av spillet så får ikke spilt det, det var ignen antydelse på at dere solgte region 1 spill da det var bilde av region 2(Europa)
Rimelig og kjapp behndling
Utrolig bra pris. Sparte 1000kr på å kjøpe den av dere. Og leveringe/frakt gikk fort 1 uke. Har ikke fått prøvd den enda men den får bra omtale på nett.
Leverer relativt kjapt, god kundeservice og tuller sjeldent med prisen.
Mine favorittprukter til markedets beste pris og med rask levering.
Kundeservice står til stryk: Kommunikasjon: Telefon 2X, venting ca 30min hver gang. Telefon kommunikasjon ble nødvendig da annen kommunikasjon ikke ble besvart eller kom med irrelevante og uforståelige data svar. Varen: Tilnærmet ubrukt. Den røk etter annengangs bruk og er nå defekt. Proshop kan ikke reparere og tar ikke ansvar og gir kjøper en ny vare. Eneste tilbud fra Proshop er at jeg betaler kr 500,- for å få tilbake en defekt 100% ubrukbar vare. Mitt råd her er: Styr unna dette firmaet!

Prisene vises i NOK på butikkens side.
Butikken kan kontaktes på Norsk.
Tilbud telefonstøtte. Se butikkens hjemmeside for ytterligere informasjon.
Tilbyr installasjonshjelp på stedet. Se butikkens hjemmeside for informasjon og eventuelle lokale begrensninger.
www.proshop.noFullstendig firmanavn: PROSHOP AS
Organisasjonsnummer: 876143712