Synsam
  • Rask fraktfri levering
  • Fri retur
  • Over 3000 solbriller
Forferdelig
en dag siden

De legger ut falske lave priser på Black Friday, etter kjøpt og betalt blir ordre kansellert.

Gjestebruker
Gjestebruker
Forferdelig
4 dager siden

Hei, jeg har søk hos dere på RayBan Wayfarer Folding Polarized. Idag kom et Synsam-tilbud på de, nedsatt hele 1316kr til 171kr. Men det virker som et juksetilbud. Får bare feilmeldinger i lenken. Hva skjer? Er dere hacket? Jeg har spart på skjermdumper, hvis dere er interessert.

Forferdelig
5 måneder siden

Jukser med prisen for å være synlig på prisjakt. Er i realiteten mye dyrere enn andre når man klikker seg inn.

Forferdelig
10 måneder siden

Fikk aldri pakken jeg bestilte. Kundeservicen er underbemannet.

Gjestebruker
Gjestebruker
Dårlig
ett år siden

Får som blakk student råd av legen til å sjekke synet, og går da til optikeren med billigs test, som der jeg bor var Synsam. Har selv aldri hatt briller eller linser før, så vet svært lite om hva jeg kan forvente. Allerede før testen blir jeg vist brillepar etter brillepar, nærmest under forventingene at testen kommer til å vise et behov. Da den gjør det blir jeg bedt om å bestemme meg for briller på stedet, og får abonnementet deres presentert som eneste valget jeg har. Jeg spør om hvor my det ville kostet for å bare kjøpe et brillepar, og blir fortalt at det kommet til å være kjempedyrt og ikke gunstig i det hele tatt, og at det vil koste hele 7000 minst. Månedsprisen på abonnementet blir bare presentert som fra 150kr i måneden. Jeg tenker selv at jeg bare har behov for ett, kanskje to par, og har funnet tre par jeg liker. Da jeg ikke selv kunne lese avtalevilkårene, spør jeg hva det omtrent vil koste i måneden for to par. Får beskjed at det varierer mellom innfatningen og glasstype, men at det burde ligge på omtrent 200kr i måneden. Sier jeg vil tenke meg litt om før jeg bestemmer meg og kommer tilbake noen dager senere, og når noen andre er på jobb. Jeg hadde forhørt meg med andre som her brukt briller i mange år som synes at denne avtalen hørtes veldig gunstig ut. Jeg ender opp med tre par jeg liker, og skal regne ut månedsprisen, der hvert av parene koster over 250kr hver. Når jeg ser dette sier jeg at jeg heller bare vil ha to av parene, fordi dette ble mer enn jeg hadde sett for meg, og får først da beskjed om at jeg må velge alle tre for å starte abonnementet. Så jeg ender med å føle meg presset til å takke ja til en avtale på 850kr i måneden, og når jeg regner på dette selv, ser jeg at det ville vært billigere om jeg kjøpte alle tre brillene til fullpris med en gang enn om jeg abonnerte i de to årene bindingstiden krever. Føler meg lurt

Svar innen Synsam:2021-11-16
Hei, Takk for din verdifulle feedback. For oss hos Synsam er kunden alltid nummer 1 og kundens behov står i sentrum for det tilbudet vi presenterer. Dessverre høres det ut som vi har misforstått hverandre eller at vi har brutt rutinene våre. Det beklager vi, og vi vil gjerne hjelpe deg! Brilleabonnementet er en tjeneste der man leier brillene; service, synsundersøkelser, nye glass ved endret syn, og ulykkes- og tyveriforsikring er inkludert i den faste månedskostnaden i avtaletiden. Et brilleabonnement skal ikke sammenlignes med en delbetaling der man nedbetaler brillene over tid. Trygghetstjenester og synsundersøkelser er ikke inkludert i kostnadene for delbetaling. Vi beklager at det ikke var tydelig for deg når du bestemte deg. Vi tar til oss din feedback og vil ta hensyn til det i vår fremtidige utvikling. For å kunne rette opp det som har gått galt, trenger vi din kundeinformasjon. Kontakt oss gjerne på [email protected] så vil vi hjelpe deg. Vi ser frem til å hjelpe deg! Beste hilsen Synsam
E
ElenaLungoci

1 anmeldelse

Forferdelig
ett år siden

The worst customer service I have ever been in contact with. They have misleading prices on their website just to lure you in and on top of that, if you call their norwegian contact number and you press 9 ( for english ), they transfer you directly to their swedish branch without any indication of it. So guess who spent 15 min on a phone call explaining what happened just to find out at the end that they are in fact the sweedish branch and I should not press 9 and pray for a norwegian employee. And when I called again and finally talked to a norwegian employee guess what, they reccommended to call the shop I had a disagreement woth in the first place and try to sort it out myself.

Gjestebruker
Gjestebruker
Forferdelig
ett år siden

Ikke lov å bytte inn briller som er kjør for under 24-timers siden? Veldig dårlig service

Gjestebruker
Gjestebruker
Utmerket
ett år siden

Veldig godt utvalg av solbriller og konkurransedyktige priser! Kjøper nye solbriller her hver sommer og går innom butikken for å få de justert. Får alltid god hjelp til dette.

1.3Dårlig
4 anmeldelser
(0)
(0)
(0)
(0)
(4)

Om butikken

Synsam

Prisene vises i NOK.

Kundeservice

Butikken kan kontaktes på Norsk.

Tilbud telefonstøtte. Se butikkens hjemmeside for ytterligere informasjon.

www.synsam.no

Informasjon om selskapet

Fullstendig firmanavn: SYNSAM NORGE AS

Organisasjonsnummer: 994496093