N Bradburn: Asking Questions The Definitive Guide to Questionnaire Design for MaBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk599 ,-
G Mead: Telling the Story The Heart and Soul of Successful LeadershipBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Innbundet299 ,-
Stephen Valdez, Philip Molyneux: An Introduction to Global Financial MarketsBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback839 ,-
M Earls: Copy How to do Smarter Marketing by Using Other People's IdeasBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback349 ,-
Keshavan Nair: Higher Standard of LeadershipBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk229 ,-
Kenneth V Hardy, Toby Bobes: Culturally Sensitive Supervision and TrainingBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk949 ,-
The Fix – How Bankers Lied, Cheated and Colluded to Rig the World's Most ImportaBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Innbundet249 ,-
TJ Galpin: The Complete Guide to Mergers and Acquisitions Process Tools Support Businesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk829 ,-
Debra Stevens: Brilliant Customer ServiceBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk199 ,-
Sheila Parry: Take Pride: How to Build Organisational Success Through PeopleBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk179 ,-
John Richardson, Hugh Gilmartin: Setting Up &; Managing Your Own Coffee BarBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk199 ,-
Bob Steiner: Mastering Financial CalculationsBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk729 ,-
Sander: Value Investing For Dummies 2eBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback229 ,-
Catherine Richards: BTEC Level 3 National Business Student Book 1Businesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk599 ,-
EP Chan: Machine Trading Deploying Computer Algorithms to Conquer the MarketsBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Innbundet508 ,-
I Hankel: Black Hole Focus How intelligent people can create a powerful purpose Businesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback199 ,-
D Silsbee: The Mindful Coach Seven Roles for Facilitating Leader Development NewBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Innbundet579 ,-
The Five Most Important Questions Self Assessment ToolBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk499 ,-
M Kallet: Think Smarter Critical Thinking to Improve Problem-Solving and DecisioBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Innbundet249 ,-
Peter Knight: Highly Effective Marketing Plan (HEMP), TheBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Pocket199 ,-
K Thacker: The Art of Authenticity Tools to Become an Authentic Leader and Your Businesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk249 ,-
S Cummings: Strategy Builder How to Create and Communicate More Effective StrateBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Innbundet399 ,-
H Greve: Network Advantage How to Unlock Value From Your Alliances and PartnershBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Innbundet399 ,-
Ian Somerville, Lee Edwards, Oyvind Ihlen: Public Relations, Society and the GenBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk199 ,-
Museum Studies – An Anthology of Contexts 2eBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback529 ,-
Adam Harrell: Creative Direction in a Digital WorldBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk649 ,-
Katrin Muff: Five Superpowers for Co-CreatorsBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk479 ,-
Dallen Timothy: Heritage TourismBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Pocket1 349 ,-
Ben Renshaw: Being: The Six Principles for Leading in an Age of Fast ChangeBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk179 ,-
Leading Organization Design – How to Make Organization Design Decisions to DriveBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Innbundet629 ,-
Creating Business Plans (HBR 20-Minute Manager Series)Businesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk149 ,-
Kevin Lane Keller: Strategic Brand ManagementBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Pocket1 312 ,-
K Fisher: Debunkery: Learn It, Do and Profit From It -- Seeing Through Wall StreBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback199 ,-
Jo Haigh: Financial Times Guide to Finance for Non-Financial Managers, TheBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk399 ,-