Prisjakt
Annonse
Dyson
  • Fri frakt
  • 2-5 års garanti på alt
  • Alltid 30 dager åpent kjøp
1.4Dårlig
3 anmeldelser (siste året)

Skrevne anmeldelser

Anmeldelser eldre enn ett år inkluderes ikke i gjennomsnittsrangeringen.

Skrevne butikkanmeldelser

m
magnuslandauer
1 anmeldelse
Forferdelig7 dager siden

Their website is basically a scam. They took my money and never shipped my order. Customer service will not refund my payment either. I've tried and tried to get this resolved, but no luck. This is theft, plain and simple.

J
Julie
1 anmeldelse
Forferdelig2 måneder siden

Bestilte Airwrap og betalte 15.03.2025. Den ble borte i posten og de nekter å sende en ny. De har "saken til behandling" i nå en mnd. Ingen informasjon å få når man ringer inn. Ikke bestill fra Dyson

G
Gjestebruker
1 anmeldelse
Forferdelig10 måneder siden

Sjokkerende dårlig! Kan ikke fatte og forstå hvorfor Dyson skal ha sin egen nettbutikk hvis de skal holde et så lavt nivå på kundeservice. Jeg bestilte en hårføner alt gikk fint igjennom og pengene er reservert på kort. Dagen etter får jeg beskjed om at bestillingen er kansellert og at jeg evt må kontakt kundeservice for mer info. Dette gjør jeg og etter nesten 2 timer på vent, får jeg beskjed om at det er en annen avdeling som vet noe om dette. Her skal jeg få svar om 5-7 virkedager. En uke senere og pengene er fremdeles reservert og bestillingen kansellert. Kanskje den er fremme før neste bursdag til fruen! Helt uaktuelt å handle på Dyson.no igjen. Har også svekket tilliten jeg har hatt til merket.

A
Are S.
1 anmeldelse
Forferdeligett år siden

I need service on a Dyson TP09, for whistling noise. Friday June 7th 2024 around 16:50, I tried their terrible bot chat, a service that was not even able to pull my personal information from the Dyson website, which I of course was logged into. Are Dyson amateurs? It sure seems so. I quit the chat after waiting for 35 minutes, because I remembered that I had previously communicated with Dyson through e-mail. I sent an e-mail to [email protected], which was in use in 2022. The automated reply said this e-mail address is no longer in use, but I can call +47 80069196 or send a WhatsApp message to +47 92079146. I called; no longer in use. I wrote a WhatsApp message; no longer in use. Dyson, screw yourself; I will never again purchase anything from you, and I will tell everyone, every single person I meet.

i
irek
1 anmeldelse
Forferdeligett år siden

Dyson v11 motormunstykke slutter å fungere pga motorfeil. Etter første reklamasjon fikk tilsendt ny, så har den også gått i styker i dag svare suport at de har ikke flere på lager.... og det er alt du får vite.... uten motormunstykke er denne stovsuger nærmest ubrukelig.

Gjestebruker
ForferdeligEndret 2 år siden

Produktet blir ikke levert. Kjøp heller fra forhandler.

Gjestebruker
Forferdelig3 år siden

Kjøpte en støvsuger 27.11, Var garantert 5-7 dagers leveringstid, men har fortsatt ikke mottatt den. Fikk mail 30.11 om at den var sendt, men når jeg ringer de er den fortsatt på lageret, har ringt flere ganger i løpet av de siste ukene og de oppretter sak hver gang, men gir meg aldri tilbakemelding på sakene. Haster litt siden støvsugeren er en julegave.

Gjestebruker
Dårlig3 år siden

Bestilte hårføner i gave til fruen i god tid før bursdagen hennes. Dagen nærmet seg og jeg fikk en e-post om at ordren var kansellert. Hjelper lite med tilbud når produsenten skylder på at de var tom på lager. Var tilgjengelig for bestilling til full pris samme dag. Irriterende og ikke slik god kundeservice burde være.

Gjestebruker
Dårlig4 år siden

Har problemer med en Dyson V11 absolute. Tok kontakt med kundeservice 27.02.2021 de sendte et nytt batteri, ganske raskt ekspedert. Dette løste ikke problemet kontaktet de på nytt og fikk beskjed om å returnere hele maskinen og skulle da få ny. Det tok Dyson da nesten 5 uker å sende returseddel slik at denne kunne returneres. I dag 03.06 har jeg fortsatt ikke mottatt ny maskin. Har sendt flere eposter å ettersøkt informasjon uten svar. Tilbakemeldinger og informasjon er det minste man bør kunne forvente av kundeservice. Dette er min 4 og siste Dyson, må kunne stole på at kundeservice fungerer ved problemer.

Gjestebruker
UtmerketEndret 4 år siden

Kjøpte en Dyson V11 på nettsiden, så den ble sendt i løpet av et par dager etter bestilling. Tok ca en uke før jeg fikk varen. Leveringen gikk også fint. Ser at noen har dårlig erfaring, men for meg så har jeg ikke så mye negativt å si. Super støvsuger, men manglet ett munnstykke i esken, derfor ikke full pott. Har sendt Mail og håper at de kan fikse dette uten problemer. Er dem vanskelige med det så endrer jeg bare vurderingen til dårlig, enkelt og greit. Oppdatering: De sendte det manglende munnstykket til min Dyson få dager etter at jeg sendte mail om at det manglet. Så bra service!

Om butikken

Dyson

Prisene vises i NOK på butikkens side.

Betalingsalternativer

PayPal
  • Faktura
  • Kortbetaling
  • Avbetaling
  • Betaling via telefonregning
  • Bitcoin
  • Direkte betaling
  • Forskuddsbetaling
  • Postoppkrav
  • SMS-betaling

Kundeservice

Butikken kan kontaktes på Norsk.

Tilbud telefonstøtte. Se butikkens hjemmeside for ytterligere informasjon.

www.dyson.no

Informasjon om selskapet

Fullstendig firmanavn: DYSON NORWAY AS

Organisasjonsnummer: 817831842