Prisjakt

Høstens nye funksjoner på Prisjakt

Vi i Prisjakt arbeider hele tiden for å bli bedre, og tilbakemeldingene fra dere er helt avgjørende for at vi skal kunne gjøre det enda enklere å finne gode tilbud. Dette har vi forbedret i det siste basert på tilbakemeldingene fra dere.

Nå er det enklere å finne brukte produkter


Visste du at du kan finne brukte produkter på Prisjakt? Brukte og overhalte produkter og demoprodukter har vært tilgjengelig en stund. Men brukerne har sagt at det kan være vanskelig å se forskjellen på brukte og nye produkter, så derfor har vi delt dem i to lister. Det betyr at du heretter kan vise tilbudene i en separat liste når du søker etter produkter.

Finn tilbudene som passer for deg

 
Det har alltid vært mulig å finne den laveste prisen hos Prisjakt, men etter å ha snakket med dere, fant vi ut at prisen ikke nødvendigvis er den viktigste faktoren for å ta den riktige beslutningen. En av dere sa det på en elegant måte:

«Jeg vil finne en butikk som jeg stoler på, som selger produktet jeg trenger, til en fornuftig pris.»

Den er god! I tillegg til å sortere listen etter pris, kan du nå også sortere den etter anbefalt og laveste pris på lager. Når du velger laveste pris på lager, vises tilbudene etter tilgjengelighet. Hvis du sorterer etter anbefalt, sorteres listen basert på en kombinasjon av tilgjengelighet, pris og brukeranmeldelser.

Nå er det enda enklere å finne den riktige butikken

I enkelte tilfeller er det mange butikker som selger det samme produktet. Vi fremhever de relevante butikkene, slik at det blir enklere å bestemme seg.

Vi eksperimenterer med fremhevede tilbud, og øverst på produktsiden finner du to nye plasseringer – «laveste pris på lager» og «anbefalt av brukere». Det betyr ikke at vi har endret listene våre. De er akkurat som de har vært.

For at det fortsatt skal være gratis å bruke Prisjakt, må vi ha annonser på nettstedet. Det er veldig viktig for oss at de er så transparente og relevante for deg som mulig. Vi eksperimenterer med forskjellige typer annonser og plasseringer, for eksempel sponsede tilbud, for å gjøre Prisjakt til en mer relevant og effektiv løsning uten at annonsene fremstår som pågående.

Nå er det enklere enn noensinne å søke etter produkter

Vi mener at søkereisen består av tre deler – før du søker, mens du søker samt resultatene du får. Hovedmålet vårt er at du skal finne det du leter etter – med så lite arbeid som mulig. Ikke lenger mange millioner ikke-relaterte produkter. Stavefeil skal ikke lenger være en hindring. Og hvis du ikke vet hva du leter etter, vil de nye forslagene våre forhåpentligvis peke deg i riktig retning. Dette er det helt nye søket vårt:

Forbedret utforming av søkefeltet

Den første delen av forbedringene er selve søkefeltet. Den oppdaterte utformingen gjør det enklere å få øye på – og å bruke.

Nylige og populære søk

Nå kan du fortsette der du slapp forrige gang du brukte Prisjakt. Vi har inkludert nylige søk samt populære søk, som er produktene andre brukere søker etter, og som kan være til inspirasjon.

Predictions and Suggestions

When typing in our search bar, you will now get suggestions and predictions based on our brands, categories, shops, and products. We did this to guide you to what you are looking for, and to help you discover cool, new stuff.

Mente du?

Hvis du skriver noe feil, får du forslag, slik at du ikke lenger føler deg ensom og forlatt i jakten.

 

Ny struktur for resultatsiden

Når du trykker på Enter og kommer til resultatsiden, kan du vise resultatene gruppert etter Produkter, Kategorier, Butikker eller Merker. Det betyr at du endelig kan gå til en Kategoriside eller Merkeside rett fra søkeresultatet. Med den nye fanelinjen er det også enklere å navigere mellom delene.

 

Ny produktvisning

Vi har laget tre nye måter å vise tilbudslisten på. Den mer visuelle kortvisningen, den mer produktfokusert infolisten og den kompakte listen når du vil ha bedre oversikt over alle tilbudene.

Vi eksperimenterer for å lære


Utvikling er en konstant prosess hos Prisjakt, og vi eksperimenterer alltid med nye og gamle funksjoner for å finne ut hva som fungerer best for både brukerne, butikkene og merkene. Vi vil gjerne høre hva du synes – det er den eneste måten vi kan bli bedre på!