Hvilken butikk har gitt deg årets beste handleopplevelse?

Årets butikk 2022 – konkurransen er i gang!

Prisjakt er en tjeneste av mennesker for mennesker, av oss for deg. Derfor er det alltid vi forbrukere som sammen kårer vinneren av Årets butikk, ingen andre kan gjøre et like godt valg. Derfor våger vi å si at Prisjakts Årets butikk er bransjens viktigste pris – en tittel som tildeles den butikken som virkelig har satt handleopplevelsen og oss forbrukere i sentrum.

Vi stoler på din dømmekraft

I stedet for å avgi en enkelt stemme, ber vi deg si din mening. Ved å gi en vurdering av de butikkene du handler i, støtter du dem i konkurransen samtidig som du hjelper andre med å ta kloke valg.

Ikke nok med det: når du skriver en anmeldelse, donerer vi en krone til Naturvernforbundets prosjekt Ta vare på det du har, som sprer informasjon og glede rundt gjenbruk, reparasjon og vedlikehold. Støtt organisasjonen med din anmeldelse. Vinn-vinn-vinn!

Les mer om Ta vare på det du har här!

Slik støtter du favorittbutikken din:

  • Skriv en omtale av den butikken du liker, når du handler eller i etterkant.
  •  Du kan skrive omtaler av flere butikker, men bare en per butikk.
  • Hvis du tidligere har sendt inn en omtale av en butikk, kan du oppdatere den slik at den inkluderes i konkurransen, men omtalen må referere til et kjøp du har gjort fra 1. desember 2021 til 30. november 2022.

Stem på Årets butikk >>

Din mening teller, bokstavelig talt

Konkurransen pågår mellom 1. desember 2021 og 30. november 2022. Alle butikkvurderinger som sendes inn i denne perioden inngår, og vinneren kåres basert på en kombinasjon av både antall vurderinger og snittkarakter.

Vinneren av Årets butikk kåres 15. desember. Da kåres også vinnerne i en rekke butikkkategorier.

Oppdatert:
23. september 2022