BliVakker: Året etter seieren

I fjor var det BliVakker som folket anmeldte frem til å bli årets butikk. Dette ble en motivasjonsboost for butikken til å fortsette å gi gode kundeopplevelser.

Siden BliVakker gikk av med seieren i Årets Butikk -konkurranse i 2020 fikk de en enorm entusiasme for å bli bedre og sterkere enn de allerede var. Det var ikke første gangen de vant heller, og den øverste pallplassen bruker de som en motivator til å vinne igjen. Vi har tatt en prat med BliVakkers Digital Marketing Manager, Elina Sheikh, for å høre hvordan det har gått i året etter de vant prisen. 

– Året har vært overraskende bra! Vi hadde forventet færre besøkende i butikken ettersom samfunnet åpnet mer opp, men kundene kommer fortsatt og vi gjør det vi kan for at de kommer igjen, sier Elina.

– Seieren er en motivasjonsboost og er virkelig en bekreftelse vi verdsetter høyt! Slike utmerkelser motiverer oss til å fortsette og bli bedre, enklere og mer brukervennlige for alle våre besøkende og kunder, fortsetter hun. 

BliVakker.no gjengen da de vant i fjor.

Viktig å dele seieren

For å takke kundene for de gode anmeldelsene som sendte de i toppen, ville de dele gleden og feire seieren med de som hadde fått de dit. 

– Alltid når vi mottar en pris eller feirer noe, er det viktig at vi deler denne gleden så fort som mulig med våre kunder, forteller Sheikh.

– Derfor kastet vi oss rundt og satte ekstra salg på i hele butikken og kjørte selvfølgelig en livesending hvor vi delte ut mengder av gratis goodiebags og produkter som følgerne og kundene våre satte stor pris på, sier Elina om takken de gav til kundene sine. 

Kundene heier på oss!

For BliVakker er seieren de har fått gjennom Årets Butikk -konkurransen vært en inspirasjon til å bli bedre flere år på rad – og de slutter ikke å utvikle seg for å få den igjen. 

– Rent praktisk er det en motivator som vi har mottatt flere år nå og har ingen planer om å slutte å utvikle oss for å kunne motta den igjen, sier Elina.

– Vi tror selvfølgelig at et samarbeid med Prisjakt hjelper på å trekke nye kunder inn i butikken og er naturligvis god PR, men det beste er å kunne lese våre gamle og nye kunder si: vel fortjent og at de virkelig heier på oss! Forteller Elina fra BliVakker. 

En konstant prosess for å bli bedre

BliVakker jobber i herdig med å bli bedre, selvom de allerede får så overveldene tilbakemeldinger fra kundene – legger de seg ikke bare på latsiden.

– Det er en konstant prosess vi jobber med som aldri slutter ettersom trender, behov, marked og sikkerhet endres stadig vekk. 

– Vi jobber tett sammen med kundeservice med å kunne igangsette raske prosesser for å kunne møte kundenes forventninger og krav i hvert ledd av kundereisen, sier Elina om hvordan de jobber for å holde seg på topp. 

Text:
Viktoria Andresen

Publisert:
28 september 2021

Denne artikkelen er skrevet av Prisjakts redaksjon. Ingen andre har påvirket innholdet i den. Det er ingen betalte lenker eller andre typer annonsesamarbeid.