Prisjakt

Wolfcry

Ble med 2018-12-03
3
Bidrag
1
Nyttige stemmer
Mill WiFiSocket
Full Star 1
2.2
(17)
W
Wolfcry
3 anmeldelser
Full Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Endret 2 år siden

Fungerer greit når man får den til å virke... Jeg kjøpte en slik i februar 2020. Knota litt med å få den koblet til, men det gikk ganske kjapt å finne ut av. Så fungerte den fint til i september i år (2021) da den døde fullstendig. Jeg fikk ny på garantien og åpnet da den gamle som viste seg å ha vært veldig varm inni (brunt/svidd på deler av kretskort)... Så skulle den nye kobles til, men det viste seg å være nær sagt klin umulig. Uansett hva jeg gjorde fikk jeg beskjed om at noe var feil og at den dermed ikke ble koblet til. Jeg kontaktet Mill for å fortelle dem dette og jeg fikk da en heftig remse av ting jeg må gjøre for å få den koblet til (slå av 5GHz etter å ha koblet fra alle produkter som bruker denne, endre en haug innstillinger i router ++) Denne vil nå havne i en skuff for å aldri brukes igjen... Edit: Etter at jeg la inn en kommentar på et bilde de postet på Instagram blokkerte de meg rett og slett. Jeg finner dem ikke om jeg søker etter dem der lengre. To stjerner ble dermed til en stjerne... Da jeg sa fra om at jeg var blokkert på Instagram i en kommentar på Facebook ble jeg like godt blokkert der også... Edit 2: Edit: Jeg kontaktet dem i en siste krampetrekning via epost for å fortelle hva jeg synes om kundebehandlingen deres og ble i utgangspunktet tilbudt to nye wifi-socketer av generasjon 3 (kommer i desember 2021) som en erstatning for den som ikke virket. Jeg takket ja til dette, men ba også om at de fjernet blokkeringen av meg på Instagram og Facebook. Dette er svaret jeg fikk: "Hei Mikael, Vedrørende til henvendelse. Nå har vi diskutert saken din på her kontoret. Vi selger omkring en kvart million produkter hvert år i 30+ land og strekker oss langt for å yte best mulig kundeservice. At du ikke er fornøyd med hjelpen vi kunne tilby er beklagelig, og det er synd du ikke er fornøyd med produktet vårt. Sett i lys av dine usaklige innlegg/kommentarer på våre sosiale medier er du permanent blokkert, og vi ønsker å avslutte kundeforholdet vårt med deg på en ryddig måte. Vennligst send oss ditt kontonr, så skal vi refundere deg 500,- for socketen du ikke får på nett. Refusjon blir gjort innen 5 virkedager. (Om du kjøpte produktet for en høyere sum enn dette, vennligst fremlegg kvittering og vi justerer refusjonsbeløpet) Videre diskusjon eller negative kommentarer blir ikke besvart, Kind regards Fredrik W. Bryn Support Manager" Det virker som om diverse firmaer bevisst er i en slags konkurranse om å yte dårligst mulig service for tiden. Siden når ble det "usaklig" å opplyse om produkter som ikke virker...? Jeg ble så irritert av dette svaret at jeg nå ble så uhøflig som de påstår jeg har vært tidligere (jeg var ikke det) og ba dem om å beholde både produktene og pengene sine. IKKE (!), jeg gjentar, IKKE kjøp noe fra denne gjengen om du liker god kundeservice når noe blir feil!

24hShop.no
Bra
(500+)
W
Wolfcry
3 anmeldelser
Bra4 år siden

Kunne hatt flere betalingsalternativer, som f.eks. Klarna og/eller Paypal. Forøvrig en grei nettbutikk med gode priser.

Multicom
Bra
(500+)
W
Wolfcry
3 anmeldelser
Forferdelig5 år siden

Har handlet her for siste gang! Kjøpte en laptop av dem i 2016 (Multicom Xishan N250JU) som et par uker etter sin toårsdag (altså i 2018) begynte å bare restarte seg selv uten noe som helst varsel eller spor av hvorfor den gjorde det. Etter at dette hadde skjedd et par ganger tok jeg kontakt med Multicom og sendte den inn for service. Den ble registrert mottatt av dem den 22. august og jeg ble først lovet at den skulle være ferdig innen 5. september, men de ruget på den til 19. september før de ble ferdige (jeg var mao uten pc i over en måned om man inkluderer postgangen). De hadde da byttet noen deler (husker ikke nå hvilke) og oppgradert BIOS og maskinen fungerte tilsynelatende som den skulle. Trodde jeg... I november dukket samme feil opp på nytt og samme prosedyre med innsending ble avtalt. Denne gangen gikk servicen raskere (ca to uker) og jeg fikk den tilbake med nytt hovedkort + litt andre småting gjort med den. Og igjen virket den tilsynelatende som den skulle. Trodde jeg... I februar 2019 dukket (surprise, surprise) det samme problemet opp atter en gang. Jeg ba da om å få kjøpet hevet eller å få tilsendt en ny pc, men jeg måtte uansett først sende den inn enda en gang for at de skulle se på den. Den ble bekreftet mottatt 25. februar, men da jeg ikke hadde hørt noe fra dem den 13. mars kontaktet jeg dem for å høre hva de holdt på med. Jeg fikk da en sms som sa at service var forsinket og at jeg kunne forvente et svar den 14. mars. Det fikk jeg ikke. Jeg purret på nytt den 18. mars og fikk omsider svar den 19. Det de da sier er at tekniker ikke har funnet feilen (igjen: surprise, surprise), men at de har forståelse for min frustrasjon ved å måtte sende den inn hele tiden. De tilbydde meg da at jeg kunne få tilsendt en annen pc fra dem mot at jeg betalte et mellomlegg på 2000,- kr. På dette tidspunktet har jeg fått hele Multicom og pc'ene deres så langt opp i halsen at dette var fullstendig uaktuelt for meg så jeg ba om å få pengene tilbake istedet. Dette godtok de bare delvis og jeg fikk et tilbud om å få tilbake den opprinnelige kjøpesummen, minus 30% for "bruksfordel" for den tiden den virket. Dette er forsåvidt innenfor kjøpsloven så vidt jeg har skjønt, men i mine øyne er det LANGT fra god kundeservice. Jeg har vært uten pc i godt over to måneder det siste halve året og de tilbyr en tilbakebetaling som bare akkurat er innenfor lovverket? Beklager Multicom, men dere har mistet meg som kunde for all fremtid! Dette var elendige greier rett og slett!