Det er sjelden jeg blir irritert av å gå i en butikk, men selgerne hos Power fikk det altså til. Hvor mange ganger må man si nei til dyre ekstraforsikringer, dyre garantiutvidelser og unødvendig programvare? Når selgeren langt på vei også idioterklærer meg som kunde så var jeg faktisk på nippet til å forlate butikken med uforrettet sak. Dessverre var det kun Power som hadde produktet jeg trengte den dagen, så kjøpet ble gjennomført. Krysser fingrene for at jeg slipper å måtte gå tilbake til butikken i forbindelse med en eventuell reklamasjon. På den positive siden så kan det nevnes at de endelig har sluttet å prakke på kundene dyre strømavtaler i kassen.
Hadde i utgangspunktet svært dårlige erfaringer med NetOnNet og deres kundeservice. Reklamasjon på ett kamera viste seg å være en omstendelig prosess, der de svenske kundemedarbeiderne ikke kjente tilstrekkelig til norsk reklamasjonsrett. Dette er flere år siden. Etter en ny reklamasjonsrunde på ett annet produkt er opplevelsen nå heldigvis en helt annen. Saken løste seg hurtig og greit.
Ja her er det bare å styre unna. Ordre kansellert, men betalingen refunderer de ikke, til tross for gjentatte purringer. Ekstremt lang svartid på e-post, og bare useriøse svar gis. Her må det være snakk om likviditetsproblemer siden de ikke evner å gjøre opp for seg.