Prisjakt

Homrul

Ble med 2015-10-31
4
Bidrag
0
Nyttige stemmer
E-Wheels
Utmerket
(500+)
H
Homrul
4 anmeldelser
Forferdelig2 år siden

Virkelig elendig kundeservice. Fra jeg mottok sparkesyklene, E2S V2 PRO, har bakskjermene med jevne mellomrom knukket etter kjøring på helt normal asfalt. E-Wheels påstår at dette kun har skjedd med meg, men likevel laget de en støtte til bakskjermen som de selger i likhet med reservebakskjermer. Støtten sitter heller ikke pga vibrasjonene i bakskjermen på tross av at jeg har festet den bedre enn de foreslår. De nekter å utbedre problemet og jeg får heller ikke returnere syklene. Displayet har også falt av på den ene sykkelen. Jeg tror bakskjermene har en bedre konstruksjon nå, men med denne elendige kundebehandlingen anbefaler jeg alle å styre unna denne produsenten. Jeg ble selv advart mot kundebehandlingen og kvaliteten deres, men valgte dessverre å ignorere dette.

VVSkupp
Utmerket
(362)
H
Homrul
4 anmeldelser
Dårlig3 år siden

Veldig bra priser, men det går ikke an å stole på det som står på nettsidene. De skriver f.eks 5 dagers leveringstid når de ikke engang har anelse om når leverandøren får det inn på lager, men sannsynligvis tar minst en måned. Det er ingen forståelse å få hos kundeservice, og de ser åpenbart ingen problemer med å operere på den måten. At de reklamerer med gratis frakt når de samtidig har ekspedisjonsgebyr på 149,- er bare irriterende.

Elkjøp
Bra
(500+)
H
Homrul
4 anmeldelser
Dårlig3 år siden

De anbefalte to produkter sammen som ikke er kompatible. De bare henviser meg til produsenten og kan/vil ikke hjelpe. Jeg ble stadig kastet ut av chat-en pga teknisk feil og måtte stå i 15 min kø hver gang, og ingen av gangene ble vi ferdige. Jeg prøvde også å sende e-post via deres kontaktskjema, men etter å ha skrevet ferdig meldingen gikk også den løsningen ned og kom ikke opp igjen.

Telia
Dårlig
(19)
H
Homrul
4 anmeldelser
ForferdeligEndret 6 år siden

Den verste nettbutikken jeg har opplevd siden netthandelens tidlige dager, eller kanskje noensinne. Det går ikke an å bestille flere like produkter på samme ordre. Da jeg gjorde dem oppmerksomme på dette påstod de at jeg tok feil og bare lo av meg. Dette skjedde både på telefon og på chat. De måtte likevel innrømme at jeg hadde rett. Så sier de gjentatte ganger at jeg kontakter feil avdeling, men jeg ringer og chatter med de eneste alternativene de oppgir på nettbutikken. Alle jeg kontaktet skjønner ingenting når jeg sier at jeg ikke er kunde, og ved bestilling av skjermbeskyttere prøver de automatisk å portere nummeret mitt over til Telia. Da til slutt den tredje personen klarte å ta imot bestillingen skjedde det ingenting deretter. Tre uker senere har jeg ikke hørt noe som helst, ikke engang mottatt et ordrenr. Kundeservice (etter flere dager) spør igjen kun om jeg er kunde og gjør ingenting for å finne ut av hva som er status på bestillingen.