Jeg mottok en vare hvor deler av produktet stakk ut av esken ved levering. Emballasjen var utilstrekkelig; esken var for liten til å romme varen, og ytre deler ble ikke tilstrekkelig beskyttet. Dette medførte skade på produktet ved mottak. Altså, pakken var ikke engang stor nok for varen. Esken kunne ikke engang lukkes, det er bare teipen rundt som holdt varen sammen med esken. Ved kontakt med Dustin ble jeg henvist til angreretten og informert om at jeg selv måtte printe ut skjema og ta ansvaret for å returnere produktet til dem i en forsvarlig pakke. I en sak om at de har sendt varen til meg uforsvarlig pakket til meg. Det er viktig å påpeke at jeg kontaktet Dustin og tilbød dem å løse dette ved å gi meg et uskadet produkt eller at jeg ikke så andre alternativer enn angrerett. Dustin kan ikke hevde at de ikke er klar over at dette faller under reklamasjon, og ikke koster kunder en krone i retur. Jeg får heller beskjed om å bruke angreretten og ta kostnader og ansvar for det. Jeg har ikke hørt noe fra Dustin etter jeg spør om dette. Det er uakseptabelt at jeg skal ta kostnaden for noe som selger har ansvar for. At dustin ikke finner det her viktig er for meg beviset på at de er useriøse. Det er ingenting jeg har skrevet her som er noe nytt for Dustin. Jeg skjønner ikke engang hvorfor det er et så stort problem å rydde opp i. Hvis jeg hadde sendt dette i retur i den esken hadde varen som ble skadet på vei til meg, bare vært enda mer skadet på vei tilbake. Jeg vil advare andre om å bruke Dustin. Jeg vil sterkt anbefale folk å vurdere om det er verdt en slik risiko å kjøpe fra Dustin. Som sagt: jeg sitter igjen med en skadet vare, betalt fullpris og kostnadene av at den ikke kan brukes og at det er jeg som må betale for å følge opp dustin. Ikke et eneste pip om reklamasjon eller noe som kan hevdes vise at Dustin ville ta noe ansvar her. Jeg er ferdig med disse hvertfall.