Prisjakt

På Finn siden 2005

Ble med 2024-08-04
1
Bidrag
1
Nyttige stemmer
Luxplus ApS
Dårlig
(112)
P
ForferdeligEndret ett år siden

Jeg handler mye på nettet og jeg har aldri vært borti en så UKLAR måte å bli, det jeg vil kalle, LURT inn i et månedlig abonnement. Hadde jeg tydelig fått beskjed om at det vil bli trukket 99kr hver måned bare fordi jeg kjøpte noen såper av dere ÈN gang, hadde jeg aldri handlet hos dere Jeg ser at mange andre har denne erfaringen etter å ha handlet hos Luxplus, og som også føler seg lurt. Jeg ser også at Luxplus svarer ganske likt på alle klagene om at "Dette informeres om på Luxplus hovedside, og det står også info om dette under hvert produkt og i hvert ledd når man utfører en bestilling på siden vår. De skriver også et sted at: "Vi har også vedhæftet vilkårene som PDF i din første ordrebekreftelse." Jeg sparer på ALLE EPOSTER NÅR JEG HANDLER PÅ NETT; OG IKKE ÈN EPOST FRA LUXPLUS INNEHOLDER EN PDF ELLER LIGNENDE VEDLEGG MED INFO OM MEDLEMSKAP Det sier seg selv at hvis er så tydelig som de mener, så hadde det ikke flommet inn klager på dette. Så dette er ansvarfraskrivelse på høytt plan, og jeg oppfordrer, som mange andre, å melde dette til forbrukertilsynet/forbrukerrådet. Det er også ganske tydelig at dette er noe de har fått mye klager på når man ser hva "ofte stilte spørsmål" på nettsidene deres er Jeg fikk ALDRI noen bekreftelse eller kvittering på noe medlemskap som vil koste 99kr hver måned. Jeg fikk kvittering på såpene jeg kjøpte og en standard velkomst-epost. Der står det heller ikke tydelig at jeg er medlem av noe som vil koste 99kr hver måned. Jeg har heller ikke fått noen bekreftelse på EPOST nå som jeg har avsluttet abonnementet. SPØRSMÅL TIL MILLE: HVORDAN KAN DERE MENE AT DERE INFORMERER GODT NÅR SÅ MANGE KLAGER PÅ DET SAMME? HVORFOR FORANDRER DERE IKKE BARE SLIK AT MAN, UTEN TVIL, MÅ BEKREFTE, OG AKTIVT VELGE AT MAN OPPRETTER ET MÅNEDLIG ABONNEMENT? HVORFOR FORTSETTER DERE SOM FØR PÅ TROSS AV HUNDREVIS AV LIGNENDE KLAGER?