Prisjakt
Annonse
Elkjøp
  • Klikk & Hent etter 30 minutter
  • 50 dager åpent kjøp
  • Stort utvalg og prismatch
Vinner 2019 - Årets megastore
3.6Bra
500+ anmeldelser
Vurderinger som er eldre enn ett år tas ikke med i gjennomsnittsvurderingen.
F
Fornøyd kunde
1 anmeldelse
Utmerket12 timer siden

Litt overvelmende hvor stor butikken er, men de ansatte er veldig hyggelig og får hjelp fort ☺️

M
MFosse90
3 anmeldelser
ForferdeligEndret 3 dager siden

Hei Elkjøp​ - kan dere komme og vaske klærne våre?! Den 10/8 2015 bestilte vi en vaskemaskin tørketrommel av dere i nettbutikken deres - som i utgangspunktet skulle leveres til oss 18/8. Datoen nærmet seg og vi ble kontaktet og opplyst om at dere ikke kunne levere varene til avtalt tid, så greit nok - vi utsetter det til mandag 24/8, det skal vi klare... På dette tidspunktet fikk vi ingen beklagelse eller "takk for at du venter" - kun et "OK, da er deres nye leveringsdato 24/8".... Det ble avtalt at leveringen skulle skje mellom kl 17-20, ettersom vi ikke er hjemme på dagtid pga jobb. Her var dere veldig samarbeidsvillige - og tidspunktet ble avtalt og vi ble forsikret om at dette ble videreformidlet til deres utleveringsansvarlige. Tiden nærmet seg 24/8 og så dere ringer oss igjen. "Hei, dessverre kan vi ikke levere varene til avtalt tid, men 27/8 kan vi nok levere, passer dette for dere?" -mvh elkjøp kundeservice. Nå begynte vi å ane ugler i mosen, så vi avtalte et nytt tidspunkt, noe som vi satte til 31/8 - bare for å være på den sikre siden! Nok en gang fikk vi bekreftet at varene skulle leveres mandag 31/8 (altså to uker etter første leveringsdato) mellom kl 17-20. Det ble bekreftet opptil flere ganger fra dere at levering mellom kl 17-20 skulle dere videreformidles til deres utleveringsansvarlige (naive som vi er - trodde vi på dere denne gang også)... Til informasjon Elkjøp, så var 31/8-2015 igår, dere dukket ikke opp mellom 17-20 som avtalt! Dere presterte derimot å ringe oss i tolv-tiden for å fortelle av varene var klare til levering... I denne samtalen ble det (igjen) klarert at varene skulle leveres etter kl 17... Så når eg senere denne dagen får beskjed om at dere jammen meg har prestert å skrive et notis, et notis som sier at "... kl 15:33 var vi (utleveringsansvarlige) hos dere, men der var ingen hjemme på "utleveringstidspunktet" og derfor ikke mulig å levere varene", så er det beklageligvis på dette at tidspunktet tålmodigheten min ryker, forbanna kronidioter! Kan dere vennligst lære dere klokken, lære dere og kommunisere med deres samarbeidspartnere og ikke minst lære dere kundebehandling?!?! - Vi står fortsatt uten varene som vi allerede har betalt for! Nå ønsker eg veldig gjerne at dere enten kommer og vasker klærne våre eller at dere levere ut varene våre til rett tidspunkt, og det helst med en klekkelig kompensasjon for alt rotet dere har stelt istand... Mvh frustrert mann i skitne klær... EDIT: Elkjøp fikk klagen og eg mottok 1000kr avslag på handelen. Det nytter å legge litt arbeid i klagen/

S
Syntetisk
1 anmeldelse
Forferdelig4 dager siden

Svindel ! Elkjøp selger produkter fra underleverandører og tar ikke ansvar for noe i etterkant. STYR UNNA Elkjøp Marketplace !

M
Mariu
1 anmeldelse
Forferdelig4 dager siden

De selger varer som ikke finnes og tar ikke mot varer som skal på service pga defekt ting som går på garanti

T
Torhild
1 anmeldelse
Forferdelig4 dager siden

Denne gangen var det helt tragisk å handle hos Elkjøp. Vi måtte betale for både å få pakket ut kjøleskapet, og få levert det gamle, og gjort klart kjøleskapet til bruk. Og de som leverte skapet viste ikke noe om kjøleskapet eller at de skulle ha det gamle i retur og de hadde ikke tid til å gjøre det de vi hadde betalt for. De presterte i tillegg å ødelegge kjøkken gulvet. med to solide huller i gulvet. Rene sorgen. Håper at Ekjøp kan erstatte gulvet.

J
Jan-Magne
1 anmeldelse
Utmerket6 dager siden

Fant det jeg trengte og det gikk raskt

Svar innen Elkjøp:2024-04-10
Hei Jan-Magne, Flott å høre du fant det du trengte og at gikk bra, takk for tilbakemeldigen! Med vennlig hilsen, Andreas, Elkjøp Norge
T
Tom Erik
1 anmeldelse
Utmerket6 dager siden

Kjempe kjekt, få det levert eller hent i butikk. veldig praktisk

Svar innen Elkjøp:2024-04-10
Hei Tom Erik, Hyggelig å høre du er fornøyd med vår klikk og hent, og takk for tilbakemeldigen! Med vennlig hilsen, Andreas, Elkjøp Norge
T
Tord
1 anmeldelse
Dårlig7 dager siden

Er en helt grei butikk og nettbutikk, men trekker ned for meg som student at det ikke er noen form for studentrabatt, og at selv om jeg handlet for over 2000kr så fikk jeg ikke gratis frakt da vi som studenter nødvendigvis ikke har en fluss me penger.

Svar innen Elkjøp:2024-04-10
Hei Tord, Elektronikkbransjen er ekstremt konkurransepreget, og derfor har verken vi eller våre konkurenter mulighet til å gi en generell studentrabatt, dette ville rett og slett vært for dyrt for oss slik som kronekursen, og markedet er nå. Per nå så tilbyr vi kun gratis frakt over kjøp på 3000 kr til våre kundeklubb medlemer. Med vennlig hilsen, Andreas, Elkjøp Norge
H
Hanna
1 anmeldelse
Dårlig7 dager siden

Kjøpte ei kaffekanne på nett. Hentet i butikk og var knust. Dårlig pakket inn og ikke merket med at man skulle håndtere pakken varsomt. Venter i 40 min ved Elkjøp support for å få ny kaffekanne. Kan leveres flest i mai…

Svar innen Elkjøp:2024-04-10
Hei Hanna, Her har det skjedd en rutine feil hos oss, og dette beklager vi. Hvis du synes butikken ikke fant en god nok løsning, ville jeg oppfordre deg til å kontakte kundeservice på 21 00 21 21 eller [email protected], så får vi funnet en tilsvarende eller refundert hele beløpet. Med vennlig hilsen, Andreas, Elkjøp Norge
M
Mobil deksel.
1 anmeldelse
Forferdelig7 dager siden

Prøvde etter 1 minutt å avbestille da jeg hadde valgt feil modell. Ikke mulig å endre kom det opp. Siste handel selv om dette er småpenger.

Svar innen Elkjøp:2024-04-10
Hei, Det skal være fullt mulig å kansellere, og også returnere neste 50 dagene. Kontakt kundeservice på 21 00 21 21 eller [email protected], så får vi ordnet opp. Det har sannsynligvis vært en forsinkelse i systemet, og det var nok mulig å kansellere ett par minutter etter. Håper ikke denne system feilen blir slutten for oss. Med vennlig hilsen, Andreas, Elkjøp Norge

Om butikken

Elkjøp

Prisene vises i NOK på butikkens side.

Betalingsalternativer

KlarnaVippsAmerican ExpressMasterCardVisa
  • Avbetaling
  • Direkte betaling
  • Faktura
  • Kortbetaling
  • Betaling via telefonregning
  • Bitcoin
  • Forskuddsbetaling
  • Postoppkrav
  • SMS-betaling

Kundeservice

Butikken kan kontaktes på Norsk.

Tilbud telefonstøtte. Se butikkens hjemmeside for ytterligere informasjon.

Tilbyr installasjonshjelp på stedet. Se butikkens hjemmeside for informasjon og eventuelle lokale begrensninger.

www.elkjop.no

Informasjon om selskapet

Fullstendig firmanavn: Elkjøp Nordic AS

Organisasjonsnummer: 911382296