2013-12-04 Pressemelding

Årets butikk 2013

Hvem som vant Årets butikk og hvilke butikker som vant i de andre kategoriene er nå avgjort. I årets kåring ser vi at flere veteraner nok en gang har havnet på første plass, men også at nye vinnere har kommet inn i rampelyset. Felles for alle er at de har gjort kundene sine så fornøyde at de har valgt å stemme på butikkene i de ulike kategoriene. Bra priser er en ting, kombinerer man dette med god service får man lojale kunder og et godt rykte. Alle de nominerte har utmerket seg i mengden, men de som har gjort det lille ekstra er følgende:


Årets butikk 2013

SIBA

Siba har gjennom god service og raske leveranser skaffet seg en stor skare fornøyde kunder. Legg til at de holder samme prisnivå på nettet som i butikk og kundene blir enda mer fornøyd. Kundenes takknemlighet har nå materialisert seg, ikke bare i form av tittelen Årets butikk, men også Beste kundeservice 2013 fra Prisjakt. Vi gleder oss til å følge SIBA i 2014.

Årets nykommer 2013

LEKEKASSEN

Lekekassen er ny på Prisjakt, men har allerede vunnet en plass i kundenes hjerter. En lettnavigert nettside med bra priser og raske leveranser har gitt Lekekassen mange fans. Dette tok butikken til finalen og resulterte til slutt i førsteplass i kategorien Årets nykommer 2013!


Årets databutikk 2013

MPX

MPX har gjennom sin ekspertise og gode kunderelasjoner tatt seg til topps i kategorien Årets databutikk 2013. De har guidet sine krevende kunder til de beste datakjøpene i året som har gått. Sånt engagement lønner seg og nå har kundene til gjengjeld forært MPX den fineste utnevnelsen en databutikk kan få: Årets databutikk 2013!


Årets spesialkategori 2013: Livsstil & skjønnhet

SHOPPING4NET

Shopping4net tok førsteplassen gjennom konkurransedyktige priser som falt i smak hos kundene. Med god service, stort utvalg og prisgaranti har de blitt så populære at de stakk av med tittelen Årets spesialkategori 2013: Livsstil & skjønnhet!


Beste kundeservice 2013

SIBA

Sibas fans nøyet seg ikke bare med utnevnelsen Årets butikk, men ville også framheve Sibas service. Det sier mye at en butikk vinner titlene Årets butikk OG Beste kundeservice samme år. Prisene skal selvsagt være bra, men service er alltid det viktigste når det handler om å vinne kundenes hjerter.

Merk: Årets butikk

 Diskuter denne nyheten i forumet 1 kommentar