Prisjakt er Norges største pris- og produkt­sammenlignings­tjeneste

Prisjakt.no har fokus på at forbrukeren skal finne riktig produkt til rett pris. Med et snitt på ca 2 000 000 unike brukere i måneden, hjelper vi nordmenn til å handle smartere. Prisjakt.no har over 4 040 000 priser på 435 000 produkter fra 2567 indekserte butikker, samt 4 130 000 søkbare produktegenskaper.

Kontaktinfo: sales.no@prisjakt.no

Økt salg

Som butikk kan man velge tjenesten profilering som gir ytterligere fordeler sammenlignet med vanlig listing.

Logo og merverdi

Ved siden av hver pris fra butikken vises logo samt en kortere reklametekst, i en kolonne som kalles "Merverdi".

Direktelink til produktsider

Profilering innebærer også direktelink til produktsider dersom deres butikksystem tillater dette. Vår statistikk viser at en direktelink gir mellom fem og ti ganger så mange besøk sammenlignet med vanlig listing.

Produktvarianter

Vi viser samtlige produktvarianter som butikken selger, for eksempel ulike farger eller pakketilbud.

Marked- og konkurrentinnsikt

Som profilert butikk får du også gratis tilgang til vårt analysesystem.

Prisjakt Analytics – et unikt verktøy for konkurrentanalyse

Profilerte butikker får tilgang til et unikt verktøy som kan brukes til å:

  • Skape en oppfattning av hvor attraktivt sortimentet er og hvilke andre produkter som kan være interessante å ta inn.
  • Sammenligne prisnivå i forhold til konkurrentene.
  • Se hvilke produkter som lokker flest besøkere til butikken under valgfri tidsperiode, med drill-down-mulighet ned til hvert enkelt klikk.
  • Klikkstatistikk i realtid.

Instore-produkter

"Instore" er Prisjakts fellesbetegnelse for alle tilleggstjenester vi kan leverere til butikker i samband med indeksering eller profilering på Prisjakt. Vi tilbyr blant annet:

  • Konverteringsoppfølgning - innebærer at man kan se konverteringsgraden på de klikk som levereres av Prisjakt.
  • Produktomtaler - Gjør det mulig for butikken å vise de produktomtaler som Prisjakts besøkere har gitt på olike produkter.
  • Butikkomtaler - Gjør det mulig for butikken å publisere et gjennomsnitt av butikkomtalene fra Prisjakt på deres egen side for å vise hvor fornøyde tidligere kunder har vært.

Noen av disse tjenestene er kostnadsfrie for profilerte butikker.

Hva koster profilering?

Å listes hos Prisjakt er kostnadsfritt, Prisjakt fakturerer butikken for profilering. Profileringskostnaden baseres på hvor mange klikk butikken har fått i forskjellige kategorier. Du finner full oversikt over de forskjellige prissegmentene her:

https://www.prisjakt.no/prisliste/

Hva gjør jeg for å bli profilert?

Kontakt vår salgsavdeling sales.no@prisjakt.no

Konkurrentinnsikt

Prisjakt tilbyr også en komplett konkurrentanalyse der man enkelt kan få oversikt over andre tilbydere og gjør prisposisjonering enklere. Rapportene er til enhver tid oppdaterte.

Kontakt oss for et tilbud på "Prisjakt Konkurrentinnsikt".

Kjøpsklar målgruppe

De fleste av våre besøkere leter etter spesifikke produkter, og den bevisste forbruker velger som regel det produktet og den butikken de føler kan levere best på alle parametere i handlesyklusen. Prisjakt har brukere som er i kjøpsmodus, noe som gjør annonseringen viktig og ikke minst mer effektiv.

Bannerannonsering er en viktig del av butikker sin synlighet på Prisjakt. Kontakt oss på banner@prisjakt.no for å høre mer.

Brukerbegrensning

Prisjakt formidler bare trafikk til den profilerte butikken og tar ikke ansvar for direkte eller indirekte skader, følgeskader, uteblitt gevinst eller andre ulemper til følge etter bruk av Prisjakt sine tjenester og/eller materiel på hjemmesiden. For tydlighetens skyld tar Prisjakt ikke ansvar for butikkens tilbud, produktene som det berører, markedsføringen, avtalet eller betalingstransaksjonen mellom kjøperen og butikken.