Ved å bruke Prisjakt, godtar du følgende regler :


Vær oppmerksom på at alle innlegg på prisjakt.no blir offentliggjort og teksten vil være tilgjengelig for alle med internett-tilkobling.

De grunnleggende spillereglene er veldig enkle, vær høflig, ikke skriv noe som kan være støtende eller skadelig for andre, følg reglene og legg ikke inn selvannonsering.

Vær oppmerksom på at :
  • Medlemmer tillates kun en konto pr. person. Hvis du velger å se bort fra denne begrensningen vil alle dine konti bli stengt. Hvis du trenger et midlertidig brukernavn av en eller annen grunn, kan du kontakte oss. Hvis du har glemt dine innloggningsdetaljer og ikke er i stand til å hente disse via systemet, ta kontakt med oss for assistanse i stedenfor å opprette en ny konto.
     
  • Du er ansvarlig for innlegg som kommer fra ditt brukernavn. Prisjakt tar ikke ansvar for nøyaktigheten, fullstendigheten eller nytteverdien av et innlegg. 

  • Enhver bruker som føler at et innlegg er upassende, oppfordres til å kontakte oss umiddelbart via e-post. Vi har muligheten til å fjerne upassende meldinger og vi gjør alt vi kan for at dette skal skje innenfor rimelige grenser.
     
  • Vi har ikke til hensikt å sensurere meldinger basert på synspunktene i innleggene, men vi forbeholder oss retten til å fjerne, endre eller flytte innlegg etter eget forgodtbefinnende og uten forklaring.
     
  • Ved å bruke tjenesten, samtykker du i at du ikke vil bruke Prisjakt til å legge inn (eller linke til) ethvert materiale som er bevisst feilaktig og/eller ærekrenkende, unøyaktig, grovt, vulgært, hatefullt, trakkasserende, seksuelt orientert, truende, krenkende for en persons privatliv, eller på annen måte i strid med gjeldende lov.
     
  • Du samtykker til ikke å legge ut kopibeskyttet materiale med mindre opphavsrett eies av deg eller Prisjakt.
     
  • Du kan ikke publisere eller diskutere noe informasjon om dine eksisterende produkter eller tjenester, fremtidige (mulige) produkter eller tjenester, eller produkter eller tjenester du er, eller har vært knyttet til. Dette inkluderer, men er ikke begrenset til å omfatte egne tjenester fra partnere, kunder, arbeidsgiver eller venner.
     
  • Det er ikke tillatt å løfte innlegg. Løfting kan omfatte unyttig informasjon, rettelser eller oppdateringer av et nytt innlegg, aktive tiltak for å bevisst holde et innlegg varmt eller for å bringe det til toppen. Moderatorer vil bruke sitt skjønn, avhengig av innholdet i innlegget for å iverksette eventuelle tiltak.
     
  • Eventuellt misbruk overfor våre ansatte og/eller ledelsen i enhver form kan resultere i umiddelbar suspensjon av din konto.
     
  • Vi tar "vær høflig" regelen meget alvorlig. Vi tolererer ikke uhøflighet. Ethvert medlem som med hensikt opptrer ubehaglig eller forstyrrende, kan bli utestengt uten advarsel.
     
  • Offentlige innlegg som debaterer regler og/eller moderatorers håndhevelse av slike, vil bli fjernet uten kommentar. Vi oppfordrer imidlertidig tilbakemeldinger og inviterer deg til å kontakte oss hvis du har spørsmål eller bekymringer på support@prisjakt.no


Regler for brukeromtaler:


  • Generelt
    Brukeromtaler kan kun legges ut av konsumenter, ikke av selskaper eller av personer med egeninteresse i butikken eller produktet. Det kan ikke brukes for å fremme din egen eller med hensikt å skade andres virksomhet eller omdømme. Omtaler skal ikke inneholde koblinger, spørsmål eller diskusjoner om andre butikker eller produkter enn den som blir omtalt. Omtaler som bryter i mot våre regler vil bli skjult. Avhengig av omstendighetene  kan vi be om forklaring eller oppdatering. Hvis et medlem ikke svarer eller ikke er i stand til å gi en rimelig forklaring vil omtalen bli skjult.
     
  • Butikkomtaler
    Meninger skal være konkrete og basert på fakta. De skal gjenspeile forbrukerens egne og nåværende erfaringer om kundebehandling, kunde- support eller være knyttet til kjøpsavtalen og dens betingelser. Vennligst bruk vårt diskusjonsforum for alle andre forhold knyttet til butikker f.eks generelle meninger om virksomhet, prising, betalingsløsninger, tilbud etc.

    For butikktester der kjøperen hevder å vente på levering, refusjon eller reperasjon må det opplyses om hvilken dato produktet ble bestillt, kansellert eller feilen rapportert. Utredningen må da oppdateres jevnlig (minimum en gang pr.måned) før saken er avsluttet. Hvis ikke vil omtalen bli skjult inntil oppdatering skjer.
     
  • Produktomtaler
    Meninger skal være konkret og basert på fakta. De skal gjenspeile forbrukerens egne erfaringer når det gjelder produktets funksjonalitet, ytelse, kvalitet, innhold etc.

For å ivareta ditt personvern vil vi ikke publisere noen form for medlemsinformasjon med mindre det foreligger en rettslig kjennelse om å gjøre det.

Vi forbeholder oss retten til å endre disse reglene og retningslinjene uten forvarsel. Det er ditt ansvar å holde deg informert om gjeldende regler og retningslinjer.