Gå til innhold

AirPlay

4 replies to this topic

Skrevet 03 oktober 2010 - 08:03

Kan dere legge inn et felt som lar oss søke etter funksjonen AirPlay? Så med en gang det kommer produkter som støtter denne standarden, finner jeg det :)

Benytter samtidig anledningen å takke for en super tjeneste. Gleder meg til forumet blir mer aktivt.
Da blir det to forum i mitt hifi liv; avforum og prisjakt!

Dette innlegget har blitt redigert av jorwed: 03 oktober 2010 - 08:04

Skrevet 05 oktober 2010 - 15:19

Hei jorwed,

Vi har nå lagt inn dette som en egenskap. Det har akkurat blitt oversatt til norsk så det tar ca en time før dette syns i systemet.

Skrevet 06 oktober 2010 - 08:37

Har du mulighet til å gå inn å legge til AirPlay på de produktene som du vet har det?

Skrevet 07 oktober 2010 - 16:31

Helt klart. Hvordan gjør jeg det?
Denon AVR-3311 og AVR-4311 (Sourround reciver) har dette.
I forklaringsteksten (trykk på ? tegnet) til egenskapen "AirPlay", kan du kanskje legge inn Støtter Apples AirPlay?

Eller i full tekst: "AirPlay gjør det mulig å streame musikk i hele huset – trådløst. Trådløs AirPlay-teknologi er fullstendig integrert i utvalgte høyttalere, AV-mottakere og stereosystemer." (Hentet fra apple.nos hjemmeside)

Jørgen

Dette innlegget har blitt redigert av jorwed: 07 oktober 2010 - 16:42

Skrevet 11 oktober 2010 - 13:48

Hei igjen!

Vi jobber med at dere kan få denne muligheten i fremtiden. Til det er i orden så kan du rapportere dette til oss via å gå inn på et produkt og klikke på "Rapportere" mappa oppe på høyre side.

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere